2021-10-22, 21:43
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Okay, då förstår jag. Jag känner inte personerna i fråga utan jag går på vad som framgått i tråden, och försöker pussla ihop det till en teori om vad som kan ha hänt. Jag påstår inte att allt jag säger är ren fakta.

Jag håller mig dock fast vid min tro att Einar kände sig tillräckligt kränkt för att vilja hämnas (våldtäkt eller inte). Jag tror inte Einar höll i vapnet som tog Havals bror, men att han lejde någon för jobbet.. Sedan har han varit utomlands så mycket som möjligt, men rättegången tvingade honom tillbaka till Sverige.

Han var ju inte ens på rättegången?
Citera
2021-10-22, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Har Haval gjort sig skyldig till våldtäkt?
Nej Dumle du blandar ihop
Citera
2021-10-22, 21:44
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livremmen
Gubbarna med "ölmage" och skinnvästar är minst lika beväpnade. De har varit med och styrt Sverige långt innan "orten" fanns

Gamla gubbar med ölmage har fingrar med i mycket mer än man tror, har ju haft en fungerande verksamhet i över 70 år
Citera
2021-10-22, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Valfri svensson har högre IQ än dom fyra tillsammans.
når og hvor er bildet tatt ? var vel dem som tipsade slik at de kunne skyta, liksomvenner
Citera
2021-10-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar79
Hon var med i en film i början på 90-talet" PS Sista Sommaren"
Vad hette hon då?
Citera
Medlem
Frågan är hur fan kom de undan så smidigt polisen kom ju ganska fort ja menar både söder polisen är skit nära plus polisen i gullmarsplan
Citera
Medlem
Breaking news utomlands. Alla skriver om Einar ❤️🕊
Citera
2021-10-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Nej Dumle du blandar ihop
(FB) Kvinna gruppvåldtagen i Hässelby (2019-08-08)
Citera
2021-10-22, 21:46
Medlem
Harry_s avatar
vart är bilderna?
Citera
2021-10-22, 21:48
Medlem
Skaraborg2s avatar
Blommor och ljus vid ICA i Sjöstaden.

Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hade Einar körkort?

Han hade ju åkt dit för olovlig körning, så jag antar att han inte innehade körkort.

Såg på TV i kväll att det hade lagts ut blommor och tänts ljus alldeles intill ICA i Sjöstaden.
Citera
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
Han var ju inte ens på rättegången?
Nä, han var död... Men det var obligatoriskt för honom att medverka, och därför kom han nyligen tillbaka till Sverige Kollar du på hans flickväns instagram så ser du att de mestadels är utomlands.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diako
Städa först upp allt skit i tråden. Det här är ju löjligt. Inlägg efter inlägg. Bara skit. Som sedan förvrängs i ytterligare led och allt får stå kvar.

Alla som vet lite va som hänt senaste tiden kunde se det här komma. Snuten likaså så klart.

Ställ inga ultimatum relaterat till rollen som moderator till mig när jag diskuterar i egenskap av användaren OY tack.

Det förvånar mig inte att Stockholmsrappare mördas, dock är jag intresserad av det du skrev.

Citat:

Eran favoritpojke eniar gjorde mkt fula saker på slutet som lär komma fram till slut.

Vad gjorde Einar som har en direkt koppling till att han mördades?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in