2021-10-22, 21:19
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojkenochalgen
För att han ville lägga pengar på bling bling och knark istället.
Jag läste att han gled runt med någon från Hyenorna och Dödspatrullen. Troligtvis trodde han att de var hans beskydd.

Sedan försökte han väl framhäva att Khan-familjen i Göteborg var hans beskydd också. Men det fick jag mer känslan av att det handlade om att de utpressade Einar.

Jag har hela tiden haft uppfattningen av att Einar var otroligt naiv. Litade på fel personer, blev utnyttjad, retade upp fel personer osv.
Citera
2021-10-22, 21:19
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogarn
Nu finns det uppgifter om att det kanske inte är Einar som är mordoffret. Tvekar på om detta stämmer dock.
Källa: https://www.youtube.com/watch?v=SiGXYZbhI1c

Men snälla. Personen i klippet är uppenbarligen psykiskt sjuk.
Citera
2021-10-22, 21:21
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Jag läste att han gled runt med någon från Hyenorna och Dödspatrullen. Troligtvis trodde han att de var hans beskydd.

Sedan försökte han väl framhäva att Khan-familjen i Göteborg var hans beskydd också. Men det fick jag mer känslan av att det handlade om att de utpressade Einar.

Jag har hela tiden haft uppfattningen av att Einar var otroligt naiv. Litade på fel personer, blev utnyttjad, retade upp fel personer osv.

Jag är bekant med folk som gick i samma skolor som honom under barndomen och har fått samma bild. Har fått återberättat att han var otroligt ensam.
Citera
2021-10-22, 21:22
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Hade varit intressant att veta hur personen som sköt Einar mår just nu då han (skytten) vet att han kommer åka fast för mordet.

Btw vad gjorde Einar i området? Bodde han där eller var det någon konfrontation och han blev skjuten eller var det någon som låg i bakhåll?

Han/dom önskar nog han åker fast faktiskt. Annars kommer båda återförenas med Einar relativt fort.
Citera
2021-10-22, 21:22
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Rip in piss. Leker man gangster får man leken tåla
Citera
2021-10-22, 21:23
Medlem
Växte han upp med en ensamstående mor?

Hans skådespelande mor hade ju ett förhållande med den välkände kvinnomisshandlaren och ärkesvinet Örjan Rahmberg, så hon tycks ju inte haft det bästa av omdömen gällande män.
Citera
2021-10-22, 21:24
Medlem
Ursäkta mig men var är Einars livvakter?
Citera
2021-10-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Nu ska alla "journalister" (läs: politiska aktivister) vinna stilpoäng genom att hylla Einar och mena på att han var ett underbarn.

Han var helt värdelös som artist, även bortsett från all kriminalitet. Han kunde inte sjunga överhuvudtaget och hans texter var helt sanslöst dåliga.

Han var i princip bara populär bland barn. Snittåldern på hans publik var väl runt 12 år.
Citera
2021-10-22, 21:27
Medlem
strogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Men snälla. Personen i klippet är uppenbarligen psykiskt sjuk.

Nja, han har ju ändå en poäng.
Källa: https://www.youtube.com/watch?v=SiGXYZbhI1c
Citera
2021-10-22, 21:27
Medlem
Rainmans avatar
Kan man anta att det kommer dö några av olika anledningar på sveriges fängelser inom kort ?
Citera
2021-10-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Hade varit intressant att veta hur personen som sköt Einar mår just nu då han (skytten) vet att han kommer åka fast för mordet.

Btw vad gjorde Einar i området? Bodde han där eller var det någon konfrontation och han blev skjuten eller var det någon som låg i bakhåll?
Hur han/dom mår?
Troligtvis är det två Somalier eller kanske araber, de är 16-17 år gamla..
De kommer få ett par år ungdomsvård och komma ut som kungar igen..

Folk är inte rädda för straffen i Sverige, varför tror du 17 åringar mördar?
Citera
2021-10-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Ursäkta mig men var är Einars livvakter?
Hämtar pengarna dom sålde ut honom för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in