2021-10-22, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Nej, finns en bild utan det. Någon har lagt till det efter.

Vart hittar man bilderna då. Jag menar, kanalerna de sprids i verkar lättillgängliga.
Citera
2021-10-22, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
...vänsterfolket däremot som hyllar invandring är självutplånande dårar. Och nej jag glömmer inte politiker och journalister som skapat detta de har den största skulden...

Framförallt är de hycklare.
Citera
2021-10-22, 21:11
Bannlyst
Var i kroppen blev han skjuten?
Citera
2021-10-22, 21:12
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Hans rötter är finska eftersom efternamnet Grönberg är finskt.

Definiera rötter. Låt oss säga att hans farfars farfar var finsk, efterkommande har gift sig med svennar. Då är han en 16-dels finne. Är hans rötter fortfarande finska? Eller kanske mer svenska? Ingen aning om hur det ligger till, men bara för att man har ett jävla inslag av utländskt påbrå gör det en inte till den nationaliteten. Är själv 8-dels dansk. Känner kanske inte att det definierar mig.
Citera
2021-10-22, 21:13
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesus1231
hahaha nu ska alla politiker och journalister som förstört vårat land gråta i media
Ja, fyfan, allt är så förutsägbart.

Nu ska alla "journalister" (läs: politiska aktivister) vinna stilpoäng genom att hylla Einar och mena på att han var ett underbarn. Man vill också poängtera att "samhället blir hårdare".

Efter ett tag kommer hans mamma också figurera allt mer i media och skylla på "samhället".

Någon kritik till föräldrarna eller mångkulturen kommer inte att ske. Jag har sett flera Einars i mitt liv och de alla är resultatet av två saker: dåliga föräldrar och områden bestående av negrer/araber.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Vart hittar man bilderna då. Jag menar, kanalerna de sprids i verkar lättillgängliga.
Vad är som intresset? Bara nyfiken. Du kan ju se ISIS behading videos hela kvällen som är mycket häftigare.
Om du gillar sånt. Finns nog någon bild i tråden på någon snubbe som ligger.
Citera
Medlem
Citat:
Varför hade han ingen livvaktsskyd?

För att han ville lägga pengar på bling bling och knark istället.
Citera
2021-10-22, 21:18
Medlem
strogarns avatar
Nu finns det uppgifter om att det kanske inte är Einar som är mordoffret. Tvekar på om detta stämmer dock.
Källa: https://www.youtube.com/watch?v=SiGXYZbhI1c
Citera
2021-10-22, 21:18
Medlem
Hade varit intressant att veta hur personen som sköt Einar mår just nu då han (skytten) vet att han kommer åka fast för mordet.

Btw vad gjorde Einar i området? Bodde han där eller var det någon konfrontation och han blev skjuten eller var det någon som låg i bakhåll?
Citera
2021-10-22, 21:19
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Skyddad identitet är ett skämt. Det är till för folk som får saker beställda på faktura i sitt namn. Vi borde upprätta ett ordentligt vittnesskyddsprogram. Sådant handlar om omlokalisering till typ Nya Zeeland för hela familjen. Skyddad identitet i Sverige innebär att polisen skickar ett mail till Eniro om att de väl kan vara bussiga att ta bort dig från deras sökresultat.

Nya Zeeland???? Vi har gott om plats norr om Medelpad för att aldrig hittas eller kännas igen.

Men tror du på allvar att småtjuvar och knarklangare skulle nöja sig med att flytta till inlandet och bryta malm resten av livet? Nä, samhället har tagit sitt ansvar, Einar gjorde sina val, livet går vidare och ingen bryr sig imorgon.
Citera
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Var i kroppen blev han skjuten?

Bröstkorgen och huvudet.
Citera
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Finskt tattarnamn.
Kan diskuteras...
Grönforsarna i tex Vojakkala var iofs finnar, från kemi(?).
Har träffat på en hel del svenskar också, bilskojare och pulver.. Kiviks marknad.
De finns i hela landet, de är korsade med Isakssonsläkt typ tusen gånger om jag minns rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in