2021-10-22, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedoJoeBiden
Jättebra förebild för alla 11 åriga flickor som nu tror att det där beteendet är normalt.
Framtiden ser ljus ut för alla småkillar
2021-10-22, 16:17
Medlem
Jag väntar på Lisa Nilsson å Babben Larsson i liknande bilder
2021-10-22, 16:19
Medlem
Studsbolls avatar
I vanliga fall skulle jag sagt att det är onödigt att hänga ut kändisar med bilder man råkat få tag på; även kändisar måste få ha saker privata. När det gäller denna skenheliga och dryga spännbruden är det dock ok eftersom hon älskar att vara dryg och jävlig mot andra.
2021-10-22, 16:20
Medlem
Det är trådar som denna som skrämmer livet ur mig. En kvinna får inte ens ha ett privatliv utan att män ska äckla sig
2021-10-22, 16:25
Medlem
1754s avatar
Detta är nog karman som slår till för allt hat hon har spytt ut över män genom sitt liv.
2021-10-22, 16:27
Medlem
Ens fördomar bekräftas ju bara av detta. Sedan bryr jag mig väl inte så mycket men det var ju ingen het sexvideo direkt.. mådde nästan illa av den.

Det är lite ''trash'' beteende, tyvärr. Synd, för hon är söt och är duktig på musik.
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Det är trådar som denna som skrämmer livet ur mig. En kvinna får inte ens ha ett privatliv utan att män ska äckla sig
Vad är det för jävla liv att fista sig själv i arslet inför en kamera, sånt skrämmer mig mer än reaktionerna.
Medlem
Scientologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Funkar fint

https://imgur.com/a/hS2KVxb

Verkar ju vara en trevlig och ordentlig flicka. Har dock lite svårt att förstå fingrarna i prutten, är det ett nytt teckenspråk?

Vart är alla våra konspirationsteoretikerna? Kan det vara tecken till illuminatet om Covid-19?
2 sprutor räcker, inte mer? Vad säger antivaxxarna?
Medlem
FarangDingDongs avatar
Frapperand korkat att ha den typen av bilder på någonting som kan kopplas upp.

I övrigt minns jag har jag tänkte då hon började bli känd. Att så här är det nog. Visade sig vara helt rätt.

Hon är helt i linje med de yngre feminist tejejer jag har erfarenhet av. Daddyissues, UG, analfix. Annat vanligt i gruppen som ej ses här är en fabless för S&M, bondage och ageplay.

Kort sagt föga förvånande. Dömer dock ingen. Hon är en produkt av sina erfarenheter. Betyder ju bara att någon fått sig en trevlig stund likt jag själv med andra tjejer som haft likande uttalade åsikter som denna kändis.
2021-10-22, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire

Hon har ju själv tagit bilderna
2021-10-22, 16:28
Medlem
peterZiipens avatar
Antalet besökare i tråden har ökat nu när skolan har stängt för dagen
2021-10-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad är det för jävla liv att fista sig själv i arslet inför en kamera, sånt skrämmer mig mer än reaktionerna.

Vad hon gör privat angår inte dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in