2021-10-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Men tänk vad många människor som NU kan sova gott pga av att den här dåren nu är borta.

Inte en enda skulle jag tippa på, men grattis
Citera
2021-10-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Har aldrig hört talas om honom innan. Låter ju i media som om det var Michael Jackson....var han känd internationellt? Någon som har försäljningssiffror på whiggern?

Han var känd inom en mindre krets i Sverige, dom som gillar den typen av musik. Med andra ord Ingen Avicii eller Michael Jackson. Det kommer inte bli nån fullsatt gala på Friends där dom bara spelar Einars låtar.

Men givetvis tragiskt ändå att en 19-åring ska behöva dö pga det här vansinnet.
Citera
2021-10-22, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Hh har inget med kidnappningen o göra menen av dem blev knivhuggen förra veckan

Citat från Svt.se

" Tidigare i oktober greps Einár efter att en man knivskurits i centrala Stockholm."

Är detta samma knivhuggning???
Citera
2021-10-22, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Okej, jag skrattade, kom på mig själv, och mår lite illa nu.

Faktum kvarstår att en 19 åring fått sätta livet till pga bristande omdöme och konsekvenserna av dessa.

Jag menar inte att det inte inte var väntat, för det var det.
Iallafall någonstans, varför fortsätta kukmätartävlingen när man har så pass mycket stålar att man kan börja investera och låta pengarna växa.

Måste ändå säga att jag personligen lägger skulden någonstans på mamma Lena, även om det låter förargligt.

Nils sa tom till henne att "dom här människorna har inga spärrar, don kommer döda mig" eller liknande, men naiva lilla lena går lik förbannat till snuten och sjunger.

Du är förståndshandikappad, det var kanske den enda saken Lena gjorde rätt som mamma.
Citera
2021-10-22, 16:20
Medlem
4608s avatar
Förstår inte vad fan han gjorde i Sverige om han hade 10 miljoner i net worth. Finns ju bra mycket softare länder att vistas i än Sverige i Oktober. Att man ens stannar i Stockholm om man har ett dödshot över sig tyder ju på att man är helt jävla pantad.

Eller är det så att tillgångarna var begränsade/frysta av polisen då de ville att han skulle vittna och inte kunna ta sig härifrån lika enkelt?
Citera
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Citat från Svt.se

" Tidigare i oktober greps Einár efter att en man knivskurits i centrala Stockholm."

Är detta samma knivhuggning???

Yes
Citera
Medlem
markooz86s avatar
Man kan ju bara hoppas på att dom fejkat hans död som dom gjorde med peter retz och andra kriminella . Så att han får lite lugn och ro nån gång ifall.
Citera
2021-10-22, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Hur mycket skit hann Nils hamna i under sin korta artistkarriär egentligen?
Hur mycket han hann "hamna i"? Eller hur mycket skit han förorsakade?
Citera
Medlem
Citat:
Hh har inget med kidnappningen o göra men en av dem blev knivhuggen förra veckan

Det låter ju som ett motiv att döda honom. Särskilt eftersom det sätts ett pris på hans huvud därefter.

Jag läste någonstans på twitter att det var 2 somalier som skjöt Einar. Detta var under natten någon skrev det under Einar-trenden/hashtaggen, ingen aning om sanningshalten i det men. HH, är inte dom typ enbart somalier?
Senast redigerad av fr0g 2021-10-22 kl. 16:25.
Citera
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Det får vara på deras samvete.. Någon har mördat en tonårig grabb som fortfarande såg ut som ett barn, satt alla landets 12-åringar plus familjen och hans flickvän i sorg.

De är direkt ansvariga för att Einars familj aldrig kommer att känna någon sorts lättnad om fallet inte blir uppklarat, och allt de kunnat gjort var att slå igång VPN och lämna ett anonymt tips med bevis till snuten.

Jag vet vad jag hade gjort..
Lämna "ett anonymt tips" när man är en av få som varit på brottsplatsen när offret ligger där?
Det blir säkert jätteklurigt för gärningsmännen att lista ut vem som tipsat. De känner nog varandra allihop och vet exakt vem som sett vad och när.
Citera
2021-10-22, 16:22
Medlem
Man kan undra hur denna hiphopkultur har kunnat bli rumsren i Sverige.
För var folk rädda för hårdrock för att de använde bilder på demoner.
Dagens ungdomer lyssnar på grovt kriminella som rappar om droger och brottslighet som de själva håller på med och detta verkar ha fått någon sorts status som finkultur.
Kan det finnas ett tydligare tecken på att ett samhälle är i förfall?
Citera
2021-10-22, 16:22
Medlem
Citat:
Hh har inget med kidnappningen o göra men en av dem blev knivhuggen förra veckan

Vad hände på nosh & chow? Vilka var inblandade ? De va ett hämnd på einar från HH pga det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in