2021-10-22, 16:06
Medlem
Ingen som har exakt adress till brottsplatsen?
Citera
2021-10-22, 16:06
Bannlyst
Filmen är flera veckor gammal och spelades in i Vällingby kommenterar folk på samnytts insta 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Citera
2021-10-22, 16:08
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koalatre
Dessvärre inte, endast personer som har ''Odee'' på snapchat vet hans riktiga användarnamn.
Aha, så det är bara ett nick som man inte kan söka på?
Citera
2021-10-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Källa på det?

Kolla här det står efter incidenten förra veckan så hade han pris på sig

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0G32QE/hotfulla-orden-pa-instagram-grabben-kommer-do-nar-som
Senast redigerad av Hss777777 2021-10-22 kl. 16:12.
Citera
2021-10-22, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Tycker så synd om dem, har träffat hans mamma i jobbet. Kan inte sova på grund av det här tragiska och tanken på hur hon har det, inatt och resten av sitt liv.
Men tänk vad många människor som NU kan sova gott pga av att den här dåren nu är borta.
Citera
2021-10-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lh4ts
Ingen som har exakt adress till brottsplatsen?

Slutet av Aktergatan
Senast redigerad av Knalltvatt 2021-10-22 kl. 16:14.
Citera
2021-10-22, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Du skämtar va?
Kolla in Anna Books tråd, betyder det att hon betyder nåt?

1627 inlägg o det har inte gått ett dygn. Menar du med din fråga att hundratals inlägg per timme är roligt ? Jag förstår inte frågan, det jag skrev var inte humoristiskt. Anna Book må vara en ledstjärna när du jämför nutids händelser inom musik scenen i Sverige men nej det är inte min ledstjärna så jag kan inte lägga värde i diskussionen om hon är av betydelse. Jag beklagar men jag tänker inte klicka på hennes tråd, men ha så kul där.
Citera
2021-10-22, 16:13
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koalatre
Den videon verkar vara publicerad på snapchat från GM telefon, vilket innebär att personen som filmar telefonen vet mycket väl vem GM är. Tror dock inte någon vågar lämna information, vi lever trots allt i Sverige. För stor risk för att bli avrättad.
Det får vara på deras samvete.. Någon har mördat en tonårig grabb som fortfarande såg ut som ett barn, satt alla landets 12-åringar plus familjen och hans flickvän i sorg.

De är direkt ansvariga för att Einars familj aldrig kommer att känna någon sorts lättnad om fallet inte blir uppklarat, och allt de kunnat gjort var att slå igång VPN och lämna ett anonymt tips med bevis till snuten.

Jag vet vad jag hade gjort..
Citera
2021-10-22, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Kolla här det står efter incidenten förra veckan så hade han pris på sig

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0G32QE/hotfulla-orden-pa-instagram-grabben-kommer-do-nar-som

Har HH något att göra med kidnappningen och hela den konflikten? Eller är det en helt annan beef Einar hade?
Citera
2021-10-22, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Har HH något att göra med kidnappningen och hela den konflikten? Eller är det en helt annan beef Einar hade?

Hh har inget med kidnappningen o göra men en av dem blev knivhuggen förra veckan
Senast redigerad av Hss777777 2021-10-22 kl. 16:18.
Citera
2021-10-22, 16:17
Medlem
Hur mycket skit hann Nils hamna i under sin korta artistkarriär egentligen?
Citera
2021-10-22, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
När den ena blev träffad ramlade denna ihop och blockerade porten från att stängas på så sätt kunde gärningspersonen luta sig över förste offret och in i porten för att avsluta det andra offret.

Båda offren hade annat i tankar när såg en person stå vid porten med ryggen vänd mot dom varpå offren ovetande öppnade porten och släppte in mördare som omedelbart började avlossa skott.

Allt gärningsmannen hann säga var vem som hälsar/beställt mordet innan gick lös..

I detta fallet spekuleras häftigt ifall Einar blev goad/lurad men hittils har bara rykten påstått något sådant då både adress och rörelsemönster lätt kunde bli tillgänglig information.

Men ja, Dumle goade Rozh efter att denna rånade sin mördare under pistolhot vid ett tidigare tillfälle så skulle inte alls förvåna mig ifall gjort exakt samma sak igen.

Om de du skriver stämmer, lär ju personen ha en hel del andra mord på sitt samvete? Med tanke på hur metodiskt och lugn han verkar vara? (En påtänd eller färsk skytt, lär väl knappast ha de lugnet?)

Ena vittnet säger 2 löpande personer, ett annat 5 st.

Den med pistol i klippet, är ju vit i sin hudnyans och känns rätt normal i kroppen.

Dvs gärningsmannen är alltså...
Ca 170 cm
"Vit"
"Atletiskt bygd"?
Förmodligen runt 25? (Med tanke på ev erfarenhet)
Dessutom välinformerad kring plats och tid.

Enligt annan tråd, om det är samma skytt, så är personen även knuten till flg (pga att de dubbelmordets anledning var brustna lojaliteter enligt samma tråd)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in