2021-10-22, 15:26
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REEEEEE
Har hittat en video som togs igår kväll när 2 shunos går runt i hammarby sjöstad med en glock, det intressanta är att dem lyssnar på Einars låt medans dem filmade sig själva.
Jag tror att det är 100% dem som klippte Einar
Upp med skiften då!!!
Citera
2021-10-22, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Advokaten: Einár tänkte inte vittna i rättegången
Einár tänkte inte komma till rättegången. ”Han ville inte medverka i hovrättsförhandlingarna, precis som han inte ville medverka i tingsrätten”, säger målsägarbiträdet Rodney Humphreys.
https://sverigesradio.se/artikel/advokaten-einar-tankte-inte-vittna-i-rattegangen
konstigt att media ljuger om detta
Citera
2021-10-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
För en skåning som mig, kan någon förklara hur Hammarby sjöstad ser ut i allmänhet? Jag menar, det är inget ghetto, eller? Lugnt område annars?

99% vitt område?
Ja, 99% vitt. SUV:arna står på rad.
Citera
2021-10-22, 15:27
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Har hittat en video som togs igår kväll när 2 shunos går runt i hammarby sjöstad med en glock, det intressanta är att dem lyssnar på Einars låt medans dem filmade sig själva.
Låt mig gissa, strax kommer du länka ett låst nystartat instakonto?
Citera
2021-10-22, 15:28
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MommasCooking
konstigt att media ljuger om detta

Media ljuger inte. Hovrätten hade precis beslutat om polishämtning av Einár till rättegången.
Citera
2021-10-22, 15:28
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Jaha länk?
Citera
2021-10-22, 15:29
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 654a1sd1323
Valsta Märsta Barnen Är Små Bebeks Tror Du Själv De Har Nån Tyngd? Nej. Det Är Äldre Som Har Gamla Kopplingar Till Nils Fiender.

De Äldre Valsta Märsta Har Vunnit Mot Polishus Kommunhus Tingsrätt Hovrätt De Är Mäktigaste Och Är Kapabla Vilka Kontrakt Som Helst.

Men.

Jag Undrar Vilka Slags Ombytes Kläder De Kan Bytt Till?

Från Nattsvart Till Kanske Ljusblå Jeans Rosa Hoodie Och Orange Mössa?

Tror Ni Polisen Kollar Igenom Alla Tull Loggar För Hyrbilar Reggade Vällingby Märsta Hållet?

Det Är Nog Bara Angiveri Som Kan Leda Rätt Av En Missnöjd Inblandad Ej Genom God Polisarbete.

Varför får jag känslan av att du berättar något du vet här och inte frågar?
Citera
2021-10-22, 15:30
Medlem
Ej chilla till er jag länkar en grabb kan säga inte hella flashback
https://streamable.com/dpp7um
Citera
2021-10-22, 15:30
Medlem
Citat:
Ladda ner den o lägg upp
Citera
2021-10-22, 15:31
Medlem
Har kollat igenom nordiska media knappt någon ens nämner mordet helt tyst från Danmark och Island undantagen Norge och Finland
Varför denna tafatthet är det för att offret denna gång hör till Stockholms societeten Hammarby Sjöstad?
Eller att artisten är hyllad gansterrappare?
Citera
2021-10-22, 15:31
Medlem
markooz86s avatar
Skulle vara intressant och kolla Einars telefon med. Se vilk han haft kontakt med sista tiden och kvällen ....
Citera
2021-10-22, 15:32
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Sköts inte dom från insidan? Ena killen låg väl i riktningen utåt mot porten och den andra föll väl över sin voi på utsidan (dock i riktningen in mot trapphuset)

När den ena blev träffad ramlade denna ihop och blockerade porten från att stängas på så sätt kunde gärningspersonen luta sig över förste offret och in i porten för att avsluta det andra offret.

Båda offren hade annat i tankar när såg en person stå vid porten med ryggen vänd mot dom varpå offren ovetande öppnade porten och släppte in mördare som omedelbart började avlossa skott.

Allt gärningsmannen hann säga var vem som hälsar/beställt mordet innan gick lös..

I detta fallet spekuleras häftigt ifall Einar blev goad/lurad men hittils har bara rykten påstått något sådant då både adress och rörelsemönster lätt kunde bli tillgänglig information.

Men ja, Dumle goade Rozh efter att denna rånade sin mördare under pistolhot vid ett tidigare tillfälle så skulle inte alls förvåna mig ifall gjort exakt samma sak igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in