Citat:
Musikaliskt geni verkar ju även VC Barre, Adaam, Yasin och resten utav trashen också vara. Bottomline så är dom rapartister, och saknar i princip allt vad en rapartist faktiskt ska ha. Det finns inga bars, inget wordplay, rhymeschemet är skit, man rimmar alltid sista orded med varandra. Basic. Hade dessa artister tagit sin "konst" på allvar hade det här troligtvis inte hänt.
Nu siktar man istället in sig på att vara någon fiktiv förortsgangster för att det ska låta coolt. Skulle inte förvåna mig om någon utav dom andra 3 jag nämnde ovan är näste "rappare" att bli av med livet
Nu siktar man istället in sig på att vara någon fiktiv förortsgangster för att det ska låta coolt. Skulle inte förvåna mig om någon utav dom andra 3 jag nämnde ovan är näste "rappare" att bli av med livet
I deras fall handlar det väl om kriminella som försöker sig på att rappa? Jag menar med tanke på det riktigt usla utförandet, det kan knappt kallas musik, mer som någon sorts läten.
I Einars fall att hans kulturkoftor till föräldrar kört på fri uppfostran och låtit sin grabb göra vad den ville och grabben ville vara ball för att en massa fittnyllen populariserat den här smutsiga gangsterromantiken, slutade med att deras dåliga uppfostran blev deras barns död, dock lär inte dessa kulturkoftor se sin egna del i sin sons död, svenska PK kulturkoftor är väldigt snarlika muslimerna när det kommer till skuld, de skyller alltid på någon annan trots egen stor skuld.
Frågan är dock om någon kommer hämnas den här Einar, jag tvekar på om så sker.
Dock så lär den/de skyldiga mördas av andra kriminella av helt andra orsaker. Självsaneringen är rätt hög bland de här grupperingarna och mördas de inte av antagonister så mördas de av folk i sina egna grupperingar som vill uppåt i systemet.
Man kan ju hoppas att föräldrar drar öronen åt sig och inser vad den här gangsterrapvärlden är för jävla smuts och vaccinerar sina barn mot denna idioti när de uppfostrar de, att det typ alltid slutar illa.
Citat:
Ja alltså kriminella invandrare kan man ju ha större förståelse för. De kommer från en problematisk bakgrund. Kanske flyktingar, lågutbildade med dålig ekonomi och svårt att få jobb.
Men denne Einar var ju så vitt jag förstå en helt vanlig svensk kille. Hans mamma var skådespelare. Kom från ett lugnt område.
Han valde själv frivilligt ortenkulturen. Han till och med la sig till med deras brytning. Detta är väldigt svårt att förstå. Kunde inte föräldrarna ha stoppat honom tidigare, han hade ju nyligen blivit myndig.
Eller tyckte de att det var bra att han blev känd och tjänade pengar?
Men denne Einar var ju så vitt jag förstå en helt vanlig svensk kille. Hans mamma var skådespelare. Kom från ett lugnt område.
Han valde själv frivilligt ortenkulturen. Han till och med la sig till med deras brytning. Detta är väldigt svårt att förstå. Kunde inte föräldrarna ha stoppat honom tidigare, han hade ju nyligen blivit myndig.
Eller tyckte de att det var bra att han blev känd och tjänade pengar?
PK kulturkoftor från Södermalm brukar köra fri uppfostran och då kan det sluta så här.
Föräldrarna har rätt stor skuld i deras egna sons frånfälle med fri uppfostran.
Inte direkt svårt att uppfostra sitt barn att inte vilja ha något att göra med gangsterkulturen.
Men de är typiska PK, de fattar typ noll om det mesta, idioter som de är och nu får de leva med att deras son är mördad för att de inte kunde uppfostra sitt barn till att bli något bra istället för en kriminalitetshyllande idiot.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2021-10-22 kl. 14:56.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2021-10-22 kl. 14:56.