2021-10-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Måste ju vara någon nära han som sagt vart han befann sig. Gubbarna snurrar inte omkring och letar hela dagarna bara sådär. Och speciellt inte på detta område där detta hände.

10 minuter innan han blev mördad, så var han med VC Barre...
Citera
2021-10-22, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammlsh
Du vet att han rappat om att han låg bakom mordet på Havals bror va? 2x dessutom

Länk? Vilken låt?
Citera
2021-10-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasanAbi
Jo men hov1 har ju en stor följarskara och har väldigt mycket kontakter i hip-hop världen. När de klippte einar (den inofficiella 5e medlemmen i hov1) så kan de ju inte bara stå o se på.

Fattar, samtidigt ser det ut som att de svit bort sin ”vila i frid”-bild på instagram. Visste inte heller att de stod varandra så nära.

Jag har egentligen ingen aning och bryr mig inte nämnvört
Citera
2021-10-22, 14:31
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshpit88

Nja han skrev 1 eller nån timme innan på sin Instagram. Inte 10min. Men han kanske ljög
Citera
2021-10-22, 14:32
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Han var 19 år. Finns inget konsekvenstänk. Alla svenska gangsterrappare är töntar. Skillnaden med Einar är väl att han hade förutsättningar för att leva ett vanligt bra liv så trist att det här var vägen han valde att gå.

Aldrig förstått mig på dragningen till att börja prata/sjunga på svenska med brytning och leka orten-gangster. Å andra sidan trodde jag hans musik var ett skämt när jag först såg videon "katten i trakten", men sen insåg jag populariteten han har hos ungdomar. Det är väl ett tecken på att man själv börjar bli gammal och bitter... som stans pappa i South park.
Citera
2021-10-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshpit88

Mördad? Du menar isolerad händelse?
Citera
2021-10-22, 14:33
Medlem
Media skriver om bilder i sociala medier o det finns inga på Flashback?
Citera
2021-10-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
https://www.cafe.se/de-har-latarna-streamade-svenskarna-mest-pa-spotify-2020/

Han var stor.

Stor andel av hans lyssnare är köpa botkonton. Har aldrig någonsin stött på en individ som faktiskt lyssnar på skiten.
Citera
Medlem
skumt. har einar inte varit punkmakerad av aina sen kidnappningen?
vart var dom?
Citera
Medlem
karnstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Aldrig förstått mig på dragningen till att börja prata/sjunga på svenska med brytning och leka orten-gangster. Å andra sidan trodde jag hans musik var ett skämt när jag först såg videon "katten i trakten", men sen insåg jag populariteten han har hos ungdomar. Det är väl ett tecken på att man själv börjar bli gammal och bitter... som stans pappa i South park.

Hade precis samma upplevelse som du med Katten i trakten. Kidsen älskar det, jag fattar ingenting.

Carry on, my wayward son.
Citera
2021-10-22, 14:35
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Inte direkt jättekänd. Har du sett "PS sista sommaren" där de cyklar runt på Gotland? Det är Nils mamma som har huvudrollen där. Men annars gjort mest mindre roller verkar det som.
Hon fick dock en guldbagge häromåret. Men trots det är hon som sagt inte den kändaste skådespelaren vi har.
Citera
2021-10-22, 14:36
Medlem
Trakt0rDestrukt0rs avatar
Och polisen står handfallen men då allmänheten förväntar sig en motreaktion av kraft så bör vi låsa in alla med downssyndrome för nu ska apsiranterna ut och skjuta in sina pickadoller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in