2021-10-22, 14:17
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattmedjolle
inte säker men tror han sitter inne

Han frikändes för grovt narkotikabrott för några veckor sen så han är ute i trakten igen.
Citera
2021-10-22, 14:18
Medlem
Grisigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han bokstavligen golade genom sin mamma😂 var var skillnaden. En indirekt golning. "Jag vill inte medverka jag ska inte vittna"

Men mamman sitter och säger nils sade så så så det var den den den dem gjorde så så så🤣

Jag ser att du inte har läst många böcker och inte kan stava osv, så du har väl ingen egen mamma/familj så du har väl svårt att relatera. Varje normal mamma hade gjort detta för sitt barn och vad tycker du, skulle Nils slagit ner sin morsa så hon inte gick och vittnade eller? Han bodde hemma och var 17 år... Men wallaaa du hade löst det din morsa hade varit kylig.
Citera
2021-10-22, 14:18
Medlem
hnsman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Nu så blev han inte onödigt mördad. Man riskerar inte life för en liten grej.

Killen poserar bilder med DP medlem och HH. Lägger flera shoutout till grovt kriminella människor som begått hemska brott som mord. Han är inte oskyldig.

Han har förmodligen ochså sponsrat kriget samt deras kriminella nätverk som den kända rapparen dree gör genom musik intäkter.
Okej, du har rätt i det du skriver, tycker dock all den här jävla gängkrigs-skiten i Sverige/världen är sjukt onödigt... samt töntigt
Citera
2021-10-22, 14:19
Medlem
Skönt att de rensar samhället själva. Vem fan bryr sig om personen är vit eller svart. Som man bäddar får man ligga. Han är inte mer speciell än andra. Lika kriminell. Så blir det när man glorifierar det kriminella livet.
Citera
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valhall.1
Så kanske springis till Yasin? Trodde dt va Havals vänner

Haval bad Yasin om att lösa det som då sedan vände sig till en gärningsperson som gjort liknande förut.
Citera
Medlem
markooz86s avatar
https://sverigesradio.se/artikel/advokaten-einar-tankte-inte-vittna-i-rattegangen
Citera
2021-10-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Hade dom mask??? Svara.

Troligt att det var ironiskt kommenterat med tanke på att man inte får komma ut med exakta signalement på GM
Citera
2021-10-22, 14:20
Medlem
llanzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Okej, du har rätt i det du skriver, tycker dock all den här jävla gängkrigs-skiten i Sverige/världen är sjukt onödigt... samt töntigt

Ja tyvärr. Men se till att rösta rätt om du vill få stopp på detta. Sker minst 2 mord varje vecka.
Citera
2021-10-22, 14:21
Medlem
PC-Dators avatar
Dags att polisen vänder upp och ner på hela jävla Järvafältet och skakar om skiten hårt i grunden.

Äckliga horunge-muslimer som leker bödlar på gatorna. Spottar på er och era horor till morsor som fött er.
Citera
2021-10-22, 14:22
Medlem
Einar borde skaffa sig livvakter som kända rappare i usa. Nu är det försent.
Senast redigerad av Richmoney 2021-10-22 kl. 14:24.
Citera
2021-10-22, 14:22
Medlem
Hade jag varit haval eller yasin hade jag aldrig velat bli frisläppt, dom är nog säkrare innanför murarna än ute i samhället.

Jag hoppas detta kommer skapa oro bland andra wannabe gangsters
Citera
2021-10-22, 14:23
Medlem
ragnardskjolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisigt
Wow ni är så brutala och edgy alla ni som tyckte att han förtjänade det, ni imponerar verkligen med era hot takes här på FB.
Synd att han inte fick växa upp och bli vuxen. Ingen var smart när dom var 18-19 år.
Vila I frid.

Möjligen inte. Men de flesta var inte homofobiska sexister dömda för misshandel, rån och narkotikabrott när dom var 18-19 år heller. De flesta var inte misstänkta för mordförsök. Och de flesta jobbade inte heltid med att stärka gängens våldskapital, motarbeta rättsstaten och dra ner samhället ännu längre i skiten.

Det är möjligt att han inte förtjänade att mördas. Men varje oskyldigt brottsoffer som blivit rånat av honom - och aldrig fick upprättelse - hade förtjänat att skjuta honom.
Senast redigerad av ragnardskjold 2021-10-22 kl. 14:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in