2021-10-22, 13:59
Medlem
Herostratoss avatar
Hans morsa var skådis eller hur? Känd? Vänster? Slapp?
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
Du får tacka våra politiker. Att hosta upp en värdelös afghanamnesty är inga bekymmer, men att lösa Sveriges problem är inte lika intressant eller angeläget.

Men det är jävligt bra att det hamnar mitt i Hammarby Sjöstad. Där liberalerna bor och tycker sig veta bäst. Nu får de skjutningarna inpå husknuten. Hoppas raketfornskarna tar våldet ännu närmare de som röstar på mer invandring. Spotify och P3 måste sluta spela dessa kriminellas jag menar artisters musik. SLuta hjälp att saluföra deras jävla agenda. Slå ner på familjerna till dessa jävla barn. NU verkar det som de jobbar sig upp till Norrland och skall kaosa där med. President Duterte var en förebild i gängkriget.
Citera
Medlem
Mardolls avatar
Tror inte ens jag hört den här artisten, vilket betyder att han nog sällan finns med på P4 Dalarnas spellistor.
Citera
2021-10-22, 14:00
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Bert Karlsson ger sin syn på Einar: https://www.youtube.com/watch?v=5-AfD0Y0pU4

Det är inte ofta Bert Karlsson gör vettiga uttalanden men det här är ett undantag. För att råda bot på detta vansinne måste vi införa anonyma vittnen. Men det kommer aldrig bli verklighet så länge verklighetsfrånvända politiker sitter i riksdagen.

Vila i frid, Einár. Må detta meningslösa våld upphöra.
Citera
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hel-vete
Jag undrar om hans mamma ångrar sig nu att hon gjorde en anmälan när han rånades, vänsterfolk verkar inte förstå allvaret med dessa förortsgrabbar. Men nu gör hon nog det iaf..
Tragiskt

Hon har naturligtvis som alla vänsterliberaler, gått på Jerzy Sarneckis snack om att dom bara är buspojkar som gör busstreck, Dom kan ju inte vara så farliga att gola på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
1cuz har inte yttrat sig och valde att avfölja Nils på Instagram.

Va snackar du om han har bytt till svart profilbild och följer fortfarande nils
Citera
2021-10-22, 14:02
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trojen25
De har tillgång till det ja men är de välinformerade och förstår de allvaret med att man ska gå i skolan osv osv när vissa av föräldrarna ej gått i skolan så kan de nt hjälpa till med något eller stötta dom. Forskning visar på att har man inga akademiska föräldrar så är det själv svårt att fokusera på en utbildning. Har man minst en, är det större chans. Och det med vård inom psykiatrin är en skam för vissa att söka vård för. Man måste upplysa om detta mer, speciellt för män i ung ålder som inte vågar ta kontakt med en psykolog för de skäms. Detta är ett stort problem för invandrare men även de som är födda här och är svenskar tyvärr..

Min första fråga till är, är du medveten om hur mycket tolkhjälp som finns för de med invandrarbakgrund? Fråga 2: var i ligger individens ansvar? Dvs föräldrar och vuxna?
Citera
2021-10-22, 14:03
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mardoll
Tror inte ens jag hört den här artisten, vilket betyder att han nog sällan finns med på P4 Dalarnas spellistor.

Einár var Sveriges tredje mest spelade artist förra året, så visst borde hans musik ha spelats på alla möjliga och omöjliga svenska spellistor.

http://www.musikindustrin.se/2020/12/01/spotify-sammanfattar-aret/
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2021-10-22 kl. 14:14.
Citera
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Varifrån kan vänta hämnden?
Tror inte på någon från hans låtsas vänner utan det är om något fan snear och tar saken i egna händer.
Citera
Medlem
Poddes avatar
Finns det någom sammanfattning för oss som inte vet vem Einar eller Halvar var?
Citera
2021-10-22, 14:04
Avslutad
Äntligen. När får vi se fler ortensmuts i graven som rapar om att mörda poliser?
Citera
2021-10-22, 14:04
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasanAbi
De som stod honom närmst:
Gangsterrapkollektivet Hov1: Består av några grabbar från söder och västerort. Deras låt med einar (Gamora) handlar mycket om "gangster bitch" osv. De sitter på ett ganska tugnt våldskapital och har stor följarskara bland yngre tjejer.

Rapgruppen ODZ: Består av ett gäng grabbar från söderort, har också stor följarskara. De rappar mycket om knark (tramadol, LSD).

Gangsterrapparen Anis Don Demina: En kille som bl.a. nått mainstream genom melodifestivalen och andra TV-program. Har en stor följarskara och besitter också ett visst våldskapital.

Befarar risken för krig mellan rapparna från västerort och dessa (ODZ; HOV1 & ANIS).

Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Han driver.
Ha ha, nu när du säger det. Vilken miss av mig. Jag blev lirad upp på läktarn där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in