2021-10-22, 12:57
Medlem
Någon som vet vem som sålde ut honom denna gång?
Citera
2021-10-22, 12:59
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Finns det några rykten om vem eller vilka som kan ligga bakom det? Kan Yasin vara inblandad ännu en gång?

Det är inofficiellt bekräftat att Yasin bad sin okände kamrat göra det som gjort detta ett flertal gånger tidigare.

Kan släppa alla andra motivbilder.
Citera
2021-10-22, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1965
Minns jag rätt om Grönberg är en av de mer kända zigenarsläkterna?

Grönfors
Citera
2021-10-22, 13:01
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1965
Minns jag rätt om Grönberg är en av de mer kända zigenarsläkterna?

nej, det gör du inte. grönfors däremot är ökända.

grönberg är mig veterligen inte z.
Citera
2021-10-22, 13:04
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnaisMiller
Någon som vet vem som sålde ut honom denna gång?
Oddsen på en lirare som kallas för Dumle är extremt låga just nu.
Citera
Medlem
liarsenics avatar
Einar var med i spelet, precis som majoriteten av de som blir skjutna. Inte oväntat att han blev skjuten. Det är en större tragedi när de som verkligen är oskyldiga civila, blir offer.

Med detta sagt vill jag inte skuldbelägga de som begår kriminalitet. Det gängvåld som förekommer i Sverige är ett tecken på att det svenska samhället inte mår bra. Vi alla har en skuld i detta som röstat fram den politik som format den verklighet vi lever.

Finns många orsaker till varför det ser ut som det gör. Det vi måste göra är att utreda orsakerna och komma fram till en lösning. Vad dessa är låter jag vara osagt då jag inte är någon expert i ämnet. Det som jag kan säga med säkerhet är att det kommer bli mycket värre innan det blir bättre. Om rapporterna stämmer, är ekonomin i världen på nedgång och klyftorna ökar för varje år. Corona var som bensin på elden.
Citera
Medlem
gronagubbens avatar
Vad är motivet gissar på hämnd.

Är det hämnd från shottaz och vårby nätverket .)
Hade Einar kopplingar till Havals brors död?
vem blev knivhuggen i oktober på stureplan.?
Hade einars beskydd från tati upphört?
Citera
2021-10-22, 13:08
Medlem
Skuggvarelses avatar
Mordet är en attack på det vita samhället och på vita människor som kollektiv.

Bortsett från hans musikaliska framgångar, ej att förringa oavsett vad man tycker om gangsterrap och svenskar som bryter, så hade han liksom tiotusentals andra unga svenskar där ute rätt taskiga jävla förutsättningar. Vita skilsmässobarn utan stora klaner i bakgrunden som backar upp vid behov, utslängda rakt ut i mångkulturens väldiga käftar. Det är inte smickrande att bryta på Rinkebysvenska när du heter Nils men den som klagar på en mördad tonårspojke - ett barn av vår ätt - har bevisligen aldrig vuxit upp som minoritet i ett utsatt område. Hur känd din vänsterliberala morsa än är i kulturkretsar, får du assimilera dig djupt in mångkulturen eller gömma dig som en liten råtta nere i kloakerna så länge du är fast i orten för någon annan realistisk möjlighet finns inte för svenska/vita pojkar. De är faktiskt helt ensamma mot hundratals aggressiva, klananslutna och triggade pojkar och män. Vad skulle du själv göra som 10-åring? Förmodligen suga kuk, för du är en slav i ett främmande land och din bleka hudfärg avslöjar dig hur mycket du än försöker något annat. Du är en SLAV. Tiotusentals svenska barn tillhör ett modernt slavkast i orten och deras enda chans att skydda sig är att assimilera sig. Einars död är en attack på vår ras, vad man än tycker om Einar som person, Einar var en vit ung man som dödades av utomeuropeiska krigare som mer eller mindre helt koloniserat Sverige medan den ekonomiska eliten blundar. Arbetarklassen vaknade upp på 90-talet, medelklassen vaknar nu. Ett barn av vårt folk har dött, han var inte först och blir inte sist. Vems barn blir näst på tur?
Citera
2021-10-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svart12345
Sammanfattning av tråden:
1. Det finns en teori om att Einar har någon delaktighet i mordet på Havals bror, Daro i Kista i början på april. Detta är enbart en teori och det finns inga bevis för detta. Dock har Einar snackat skit om mordet på Daro i sin låt Dansa.

2. Einar var inblandad i ett bråk på Nosh & Chow i början på oktober där en man från HH blev knivhuggen. HH är allierade med Shottaz och Einar sägs ha varit på Nosh & Chow

Ett faktafel det finns inget som tyder på att HH och Shottaz är allierade

Vad som är extra anmärkningsvärt i sammanhanget är att BO på Nosh & Chow inte har läckt identiteten på

Är det nån som åtminstone kan hinta vem det är lägg gärna upp
Citera
2021-10-22, 13:09
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGazella
Tyvärr har du helt fel. Man kan lyssna på den musiken utan att bo eller komma från förorten.. Jag är absolut en ”gemen svensk” men lyssnar på alla möjliga svenska rappare då jag lyssnat på hiphop sen länge och uppskattar soundet och attityden. Lyssnar på allt möjligt. Det ena utesluter inte det andra.

jamen va bra att du uppskattar attityden. ju fler som lyssnar desto mer pengar tjänat
gängen och det göder nya skjutningar och mord. hoppas du fattar att du är en del av det ?
Citera
2021-10-22, 13:10
Medlem
Är det Einars död som sänker Flashback?
Citera
2021-10-22, 13:10
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är det Einars död som sänker Flashback?

Ja Flashback klarar inte av nyheter av den här storleken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in