2021-10-22, 11:09
Medlem
Enda jag känner till var han var kidnappad förra året och förödmjukad annars var han helt okänd för mig.
Så som jag fatta det efter lite efterforskning så verkar han vara en svensk som vill vara invandrare. Det är en jävla skillnad på hans rapp och Petter.

Jag tycker det är tragiskt med svenskar som försöker bryta på sitt språk bara för verkar coolare. Har tyvärr träffat på sådana, tragiska människor förr.

Tragiskt att dö som 19 åring. Vidriga människor som inte respektera människor liv och känner att dom måste döda för att behålla respekt. Sjuka individer, att det krävs så lite för att döda någon. Jag känner inte Einer men jag tvivlar att dom som mördade honom hade något att oroa sig för honom.
Citera
2021-10-22, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackwolf38
Tror inte det.. Yasin har mer streams än vad Einar har. Bara kolla på spotify.
Einar 1 miljon streams i månaden yasin 740k
Citera
2021-10-22, 11:12
Medlem
Citat:

Så yasin har köpt mer streams än Einar.

Wow, vilken bedrift.
Citera
2021-10-22, 11:12
Medlem
Leker man gangster är man med i leken får man leken tåla
Citera
2021-10-22, 11:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Framgång mäts inte bara i streams. Einar kanske fick fler snygga brudar?
Citera
2021-10-22, 11:14
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISK-MASKIN
Han/hans brushor hade ihjäl Havals bror.
Han har varit väldigt kaxig i sina raptexter, övermod.

Han kände väl att han var tvungen att kaxa sig lite efter våldtäktskidnappningen, redan dagen dagarna efter så var han dryg på instagram.

Håller man på så i den världen så blir man inte långlivad, tragiskt på en liten tanig blekfet nittonåring.

Undrar vems huvud som rullar nu?

VIF

Dom kommer alla ligga i kylen det är ju bara en tidsfråga när kulan med deras namn på kommer. Utvecklingen att stoppa dem är minimal som det ser ut
Citera
2021-10-22, 11:17
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Einar 1 miljon streams i månaden yasin 740k

Tror vi detta mord blir lika omtalat som mordet på John Lennon?
Skrev med en kollega i USA nu på förmiddagen men han visste inte vem Einar var alls.
Å andra sidan vet/visste inte så många vem John Lennon var heller när han mördades, det var ju nästan 15 år efter hans storhetstid.
Skall bli spännnade att följa detta i utländska medier när USA börjar vakna om några timmar.
Citera
Avslutad
Riktigt tråkigt, hela livet framför sig och med den kreativitet och energi han hade kunde han fått till mer bra än dom flesta om han hamnat på rätt spår. Hoppas det blir en lärdom till yngre generationen.
Citera
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Grönberg låter lite som ett Zigenarnamn.

Grönberg är ett finlandssvenskt efternamn som bärs av många som inte är släkt med varandra både i Sverige, Åland och Finland. Har inte hittar några zigernare med det namnet dock men det finns säkert några.
Citera
Medlem
Han dog som en gangster iaf... men det var ju förstås detta han ville så det är väl bara att gratulera...
Citera
2021-10-22, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
T.O.M 15 oktober i år enligt polisens hemsida 273 skjutningar

Fler än första avsnittet av Squid Game.
Och SG är på låtsas.
Citera
2021-10-22, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Tror vi detta mord blir lika omtalat som mordet på John Lennon?
Skrev med en kollega i USA nu på förmiddagen men han visste inte vem Einar var alls.
Å andra sidan vet/visste inte så många vem John Lennon var heller när han mördades, det var ju nästan 15 år efter hans storhetstid.
Skall bli spännnade att följa detta i utländska medier när USA börjar vakna om några timmar.

Nu var iofs John Lennon mer etablerad globalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in