2021-10-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topgris
Hade Brasilien och Mexiko sett den kolossalt okontrollerade massinvandring från dessa länder hade det sett exakt likadant ut där. Punkt. Jävla PK

Vad är massinadring för dig? Det har kommit ca 400k från just MENA länder och Afrika totalt till Sverige. Resten av "invandrarna" är från Europa nästan. Turkiet har tagit emot över 5 miljoner flyktingar tex.
Citera
2021-10-22, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhva350
Väntat ! Vem ska SVT och Sveiges radio gulla med nu då !
Dom har ju fortfarande sin gullegris Yasin
Citera
2021-10-22, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattyacid
100%

Den här låten kommer ha en betydande del för utredningen https://youtu.be/K-5Mw2wYFe8 och släpptes precis innan Einárs lakejer smattrade havals bror.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CamelUniverseCode
Men ser ingen här att det är sorgligt att en ung man blir skjuten, som innan blev kidnappad, som sedan ej vågade vittna??

Det spelar ingen roll om han var vit, vad han sagt, osv. Ingen förtjänar att dö som straff.

Sorgligt, vila i frid och stackars familjen

Han hade ett val som ung, då han tjänade som mest pengar hade han kunnat använda dem för att fly till Norrland eller utomlands för att få behandling och lämna gangsterlivet.
Citera
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trojen25
"Ni" som är för att stänga gränsen och emot all invandring "ni" som i SD och "ni" som i rasister.
Tråden handlar inte om invandring! Men visst vill jag stänga gränsen mot Afrika, Mellanöstern, vissa länder i forna östblocket som Bulgarien, Rumänien, Uzbekistan och andra muslimska länder. Det kommer väldigt lite gott från dessa länder medan Japan, Australien, Skandinavien och Tyskland sköter sig förhållandevis bra i landet, ungefär som svenska i allmänhet.

Få väl beklaga att Einar mördats, men han hade det kommande genom sina intressen och sitt umgänge.
Begriper man inte att man inte skall ha med negrer och sandfolk att göra när man blivit kidnappad och våldtagen med en dildo så kan jag inte mer än beklaga. RIP
Citera
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=LDfbOmqs18I&ab_channel=Haval
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labyrint
Bara jag som tror på teorin, att Havls lillebrors död har med detta att göra?
Ja, det är bara du. För det var inte typ det första som nämndes i tråden mer eller mindre.
Citera
2021-10-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Han var inte berättigad polisskydd och svenska skattebetalare ska inte behöva stå för den notan. Han ville leka gangster och fick i slutänden ta konsekvenserna av sitt glorifierande kring den form av livsstil.

Det samma kunde man i så fall säga om Lars Vilks. Han ville provocera muslimer och svenska skattebetalare skulle inte behövt betala notan för hans val.
Citera
Medlem
Vila i frid Nils! Kändes faktiskt lite tungt att läsa nyheten imorse.

Som nämnts tidigare rappar Einar om att han va inblandad i mordet på Havals bror 1min in i låten DANSA.

Vårby-nätverket anser säkert att Einar har golat till sin mamma som återberättade delar av historien om kidnappningen för polisen som Einar berättat för henne.

Mördaren/mördarna har väntat till mediabevakning och polisspan har svalnat sen skickat någon hög "100-gubbe" aka. springis som fått smutsa ner sina händer för evigt. Att släcka en annans människas liv i den åldern gör saker med en människa, han blir sannolikt aldrig normal igen och kommer fortsätta leva på brott. Åker han fast riskerar han 3 år på ungdomsanstalt där han kan hålla kontakt med vänner i smyg genom släktingar och advokat. Sen kommer han ut redo att ta nästa människas liv eller få sitt eget taget och cykeln fortsätter. Einar va tyvärr bara en av hundratals killar som valt samma väg.

Vi vanliga får en ny rubrik på morgonen om att en till person är skjuten i ett av världens rikaste och feministiska länder.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag har aldrig gillat Eminem heller men där går det iallafall att förnimma musikalisk talang och vissa låtar är ok. Men det är bortom all logik att det finns en enda person som faktiskt uppskattar den avföringen till ”musik” Einar släppte.

Nja som sagt, det finns underbegåvade, och alla har varit under 12
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hipania37
Har för mig att Gulag har några lediga platser för vänsterfolk - kanske du ska tänka på att flytta dit - bara en tanke

Jag är varken vänster höger mitten uppe nere. All politik är skit. Och ingen är bra för någon. Jag är för att folk som vill flytta och sköter sig ska få flytta när dom vill och hur dom vill utan att andra som tror sig äga marken säger emot och skyller på individen för att en av hens "landsman" har gjort dåligt ifrån sig.
Citera
2021-10-22, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag har aldrig gillat Eminem heller men där går det iallafall att förnimma musikalisk talang och vissa låtar är ok. Men det är bortom all logik att det finns en enda person som faktiskt uppskattar den avföringen till ”musik” Einar släppte.

Du kanske inte är rätt person att recensera hans musik då rap uppenbarligen inte verkar vara din grej. Musiksmak är subjektivt så ditt "logiska" argument är överflödigt.

Einár var ju dessutom mer än sin musik, han slog igenom i en "bransch" där han hade uppförsbacke från start till mål och gjorde det dessutom bra, och framförallt gav han sig aldrig, trots allt han fick stå ut med. Han var bara en liten grabb med ett sjukt driv som trots allt byggde upp ett varumärke som väldigt få lyckas göra i sån ung ålder. Så ge honom lite cred förfan.

Gällande hans musik. Jag är inget fan av "svensk" "gangsterrap", men tyckte Einár var en frisk fläkt bland alla blattar och han hade ett schyst flow och vissa schysta rader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in