2021-10-22, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Lyssnade på några av hans låtar i Spotify och inser att man ju måste vara underbegåvad eller under 12 för att gilla hans musik.

Att han jämförde sig med Eminem är ju bara ett skämt.

Nu ska jag höra på lite Bob Dylan, och reparera mina hjärnskador jag fick från Äjnar..
Jag har aldrig gillat Eminem heller men där går det iallafall att förnimma musikalisk talang och vissa låtar är ok. Men det är bortom all logik att det finns en enda person som faktiskt uppskattar den avföringen till ”musik” Einar släppte.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Var han ens känd utomlands??

Jajamän i Finland.
Citera
Medlem
Bara jag som tror på teorin, att Havls lillebrors död har med detta att göra?
Citera
2021-10-22, 09:13
Medlem
Stones avatar
Bara bedrövelse. Jagthr aldrig lyssnat på Einar eller vet vilka låtar han gjort. Men att denna skit fortgår och våra politker och polis inte kan hantera problemen.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
Var han ens känd utomlands??

Han var inte stor ens stor utanför den statliga propaganda kanalens P3 lilla bubbla..
Citera
Medlem
Han borde likt Lars Vilks haft polisbeskydd dygnet runt. Han retade nog gallfeber på många då han inkräktade på deras kriminella invandrargangsterkultur och dessutom gjorde det framgångsrikt.
Citera
2021-10-22, 09:14
Medlem
Slår vad om att ungarna som sköt honom är yngre än han själv… folk mördar varandra för ingenting nu för tiden det är fett synd
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trojen25
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/utrikes-fodda/
Cirka 190k från Syrien
Cirka 150k från Irak
Och 70k från Somalia
Är den totala invandringen från dessa länder? Och du säger det är 800k som är arbetslösa? Hur går det ihop menar du?

Du kan inte med nazister och rassar prata dom hatar invandrare och vill inte ha dom hör vad du än visar för fakta hjälplös dom har hat fyrkantiga stolpskott ingen konsekvenstänk .... rip einar
Citera
Medlem
Väntat ! Vem ska SVT och Sveiges radio gulla med nu då !
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
”Det är fruktansvärt. En ung person har mördats på ett brutalt sätt. Mina tankar är hos familjen och alla människor som känner stor sorg i dag. Nu pågår polisens mördarjakt med full kraft”, säger Damberg i uttalandet.

Skjuts nästan en ung person varje vecka... S skjuter sig i foten om de agerar först nu.
Citera
2021-10-22, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Bara bedrövelse. Jagthr aldrig lyssnat på Einar eller vet vilka låtar han gjort. Men att denna skit fortgår och våra politker och polis inte kan hantera problemen.

Det finns onda politiker i vår Riksdag som inte vill skippa straffrabatterna. Ändå står forskare och skriker att straffrabatten skall avskaffas.
Citera
2021-10-22, 09:16
Medlem
CamelUniverseCodes avatar
Men ser ingen här att det är sorgligt att en ung man blir skjuten, som innan blev kidnappad, som sedan ej vågade vittna??

Det spelar ingen roll om han var vit, vad han sagt, osv. Ingen förtjänar att dö som straff.

Sorgligt, vila i frid och stackars familjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in