2021-10-22, 08:54
Medlem
Jag gick in och läste på denne Einars ”instagram”

I kommentarerna trängs allsköns språk och kommentarer med riktigt dålig svenska och uttryck jag aldrig har hört som jag dock antar är nersättande. Utseendena på de hundratals ungdomar som kommenterar är uppseendeväckande med sådana attribut som förr var intimt förknippade med ”slödder”.

Är detta Sveriges framtid? Ja man blir orolig för hur allt ska bli.
Citera
2021-10-22, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Rätt väntat. Play stupid games, win stupid prises.

Nu blir det spännande att se vem som hittar gärningsmannen först, polisen eller P3 Guld.
Einar, svensk Tupac...
Citera
2021-10-22, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Så går det när man lajvar neger/blatte.

Degenererad skräpmusik.

Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Nu vaknar politikerna också, klart de inte kan vara tysta när skjutningen inträffar på söder, med svensk som blivit mördad.

Politikerna bryr sig bara om en sak och det är att publiciteten att bli sedd och hörd. Det ger dem mer jingle i kassan som redan är full.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vem bryr sig att en neger-wannabe har blivit avrättad. Han får skylla sig själv som han härjat runt och via sin fullständigt värdelösa musik glorifierat kriminalitet, droger och annat trams.

Det tragiska är inte hans död, utan hur unga individer som inte vet bättre ser upp till clowner som Einár mfl. Nu slipper vi äntligen att höra mer från honom och tids nog är han bortglömd för evigt. Du får vad du förtjänar.

I kväll blir det en lite finare köttbit till middagen och ett eller flera glas med en god champagne av det torrare slaget.

/ Leif

.
Citera
Medlem
Ensundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Jag gick in och läste på denne Einars ”instagram”

I kommentarerna trängs allsköns språk och kommentarer med riktigt dålig svenska och uttryck jag aldrig har hört som jag dock antar är nersättande. Utseendena på de hundratals ungdomar som kommenterar är uppseendeväckande med sådana attribut som förr var intimt förknippade med ”slödder”.

Är detta Sveriges framtid? Ja man blir orolig för hur allt ska bli.

Ja det är det. Mycket skrämmande.
Citera
2021-10-22, 08:57
Medlem
Man kan ju hoppas att föräldrarna gör någonting rätt och använder killens tillgångar till att plocka bort resten av packet så vi slipper dessa avskum.

Tror Einar var rätt harmlös trots sin stora mun. Han hade nog för mycket insyn i andras liv och påverkades av dem.
Citera
Medlem
Var det här killen som var kidnappad och där en del av gärningsmännen nyss fälldes?

Verkar vara legio i Sverige att brotsoffer och vittnen mördas, om man inte är fin konstnär, eller politiker och får SÄPOskydd.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Varför skulle politiker bry sig?

Nu tror jag att regeringen kommer att ta i med full kraft i detta fallet. Jag har hört det ryktas från regeringskansliet att flera statsråd inkluderande Löfven, Johansson, Ygeman och Damberg kommer att bära knytblus i protest mot våldet.
Citera
2021-10-22, 08:58
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Säger bara detta sker bara i Sverige
Nåja, det är väl en sanning med viss modifikation ändå?
Tragiskt hursom.
Citera
2021-10-22, 09:01
Avslutad
Aftonbladet har alltså på riktigt en ”hur minns du Einar?-chatt” på sin hemsida? Som om det vore någon stor stjärna som avlidit?
Senast redigerad av trazke 2021-10-22 kl. 09:07.
Citera
Medlem
Wayaheads avatar
SvT/SR, TV4, Aftonhoran, Ex pressen, DN, SvD vadar omkring i ett aldrig sinande blodbad sedan statsfeminsmen implementerades som ideologi, som man sår får man skörda!

Så synd att det inte går att bjuda in Wiggern till morgonsofforna längre, Kvinnor Kan!
Citera
Avstängd
Lyssnade på några av hans låtar i Spotify och inser att man ju måste vara underbegåvad eller under 12 för att gilla hans musik.

Att han jämförde sig med Eminem är ju bara ett skämt.

Nu ska jag höra på lite Bob Dylan, och reparera mina hjärnskador jag fick från Äjnar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in