2021-10-22, 04:45
Medlem
Kungsgardens avatar
Var det pga hotbild från Vårbynätverket som han hade skyddad identitet?
Citera
Medlem
Nisse var en mycket vilsen själ. Han blev jappt på grund utav att dessa han umgicks med pusha han till att tro att han var odödlig och hade ”bakk”. Hans ”vänner” var inte hans riktiga vänner. Alla var där för hans pengar vilket va tragiskt. De visste själva att han skulle bli jappt inom snar framtid så dem mjölka sönder han på pengar. Det var det där bror snacket hela tiden som tog över, ”min fkn bror vi ska köra över dom, vänta bara” etc etc. Men kolla vad som hände till slut. Ingen kommer hämnas hans död nu, för de så kallade ”bröderna” ligger och skrattar just nu.
Citera
Medlem
Lyssnar på hans låt ”unge med extra energi”. Så känslosamt. Stackars hans mamma och flickvän.
Han dödades för att han var svensk, som gjorde framgång inom musiken.
Citera
2021-10-22, 04:50
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewJackKiller
Nisse var en mycket vilsen själ. Han blev jappt på grund utav att dessa han umgicks med pusha han till att tro att han var odödlig och hade ”bakk”. Hans ”vänner” var inte hans riktiga vänner. Alla var där för hans pengar vilket va tragiskt. De visste själva att han skulle bli jappt inom snar framtid så dem mjölka sönder han på pengar. Det var det där bror snacket hela tiden som tog över, ”min fkn bror vi ska köra över dom, vänta bara” etc etc. Men kolla vad som hände till slut. Ingen kommer hämnas hans död nu, för de så kallade ”bröderna” ligger och skrattar just nu.
´

Varför visste alla att han skulle skjutas? Varför var där en hotbild mot just honom? Hade han vittnat? Jag vet att han kidnappades av Yasin.

Jag läste (på FB) att han fick skydd av Bandidos. Sorgligt oavsett. Jag tycker synd om hans mamma och pappa just nu.
Citera
2021-10-22, 04:51
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewJackKiller

Tror säkert att du har stor insyn i den här världen och att det du skriver är sant.

Dock får man tänka på hans föräldrar som har mist en 19 årig son.
Citera
2021-10-22, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Einar.

Edit: Kommer inte överleva, flickvännen jobbar på sjukhuset.

Bild: https://imgur.com/a/nF85rDP

Är det poliser/räddningspersonal eller mördarna på bilden?
Citera
2021-10-22, 04:55
Medlem
Inte lyssnat på Einars musik men det här gjorde mig berörd. Varenda jävla dag läser man om dödsskjutningar och nu även på en relativ känd person. Måste fan upphöra nu. Jag röstade inte för det här. Och ni idioter som skriver i tråden att han får skylla sig själv och skriver om hans mamma m.m hoppas ni skäms! Hoppas ni själva inte får några barn i framtiden!
Bristen med flashback ibland....
Citera
2021-10-22, 04:56
Medlem
Undrar dock vem som tog bilden. Sen hur den som skrivit Free haval fick den så snabbt samt hur kan man veta vilka det är redan. Att polisen låter folk stå bakom och ta massa bilder. Typ den som tog bilden känner han GM
Citera
2021-10-22, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5
Är det poliser/räddningspersonal eller mördarna på bilden?

Poliser...

Skönt avslut på en vilsen wannabe
Citera
2021-10-22, 04:57
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Det är så mkt snack om Märsta. Jag förstår inte varför någon därifrån skulle skjuta honom. Han hade gjort en låt med Adaam när de var små. Så dom är bra kompisar samt är VC kompis med Adaam. Jag ser ingen av dom 2 kunna göra något sånt. Så vad skulle någon därifrån få ut av att skjuta Einar? Eller är det någon därifrån som inte är vän med någon av Adaam och VC... Jag skulle tro att det handlar om "Haval" eller Yasin osv.

https://www.youtube.com/watch?v=WAJmGjV29PY&t=432s Det är alltså han som ska ha dödat Einar?
Precis och om VC låg bakom det skulle han förmodligen inte skriva så mycket på insta som han gör just nu.
Citera
2021-10-22, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Ja. Denna förortsmentalitet som Einar annammade är direkt kopplad till flyktingmottagningen och utanförskapsområden skapade av våra politiker. Frågor på det?

Han beskrev väl den verklighet han såg och levde i?
Citera
2021-10-22, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Precis och om VC låg bakom det skulle han förmodligen inte skriva så mycket på insta som han gör just nu.

Jag vet inte vad han heter på insta. Men det är riktiga kriminella som dödat Einar... Jag tror Einar tänkte lite att det var en lek för honom
Senast redigerad av Fb2021 2021-10-22 kl. 05:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in