2021-10-22, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulgroz
Tydligt hotbild: https://www.instagram.com/p/CNW4mxBBTTB/

”De ä slut snart va redo o ha svarta kläder på dej”

Hon har stängt av alla kommentarer 👮🏽‍♀️
Citera
2021-10-22, 02:55
Medlem
darkSkyes avatar
Hoppas att äckel haval och neger yasin blir cancellade nu så det bara skriker om det.
När dom kommer ut från fängelset så kommer dom inse vilket misstag dom gjorde när dom bestämde sig för att kidnappa en liten unge p.g.a avundsjuka.

Riktigt tragiskt
Citera
2021-10-22, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Hoppas att äckel haval och neger yasin blir cancellade nu så det bara skriker om det.
När dom kommer ut från fängelset så kommer dom inse vilket misstag dom gjorde när dom bestämde sig för att kidnappa en liten unge p.g.a avundsjuka.

Riktigt tragiskt

Det har inget med avundsjuka att göra
Citera
2021-10-22, 02:56
Medlem
omarlolss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Nej Vcbarre bor i Valsta, ej i sthlm.

inte vcbarre
utan
barre, makkans (dp) kusin
Citera
2021-10-22, 02:58
Medlem
vad ska khan klanen hitta på för att försvara detta misslyckandet?
Citera
2021-10-22, 02:59
Medlem
https://instagram.com/aalikhan._?utm_medium=copy_link

En Alikhan som hånar einar på hans story
Citera
2021-10-22, 03:00
Medlem
UngeHerrProms avatar
Extremt sorgligt, träffade han en del när han var 12 år gammal, en väldigt fin människa i grunden även om han haft sina problem och gjort väldigt många misstag
Citera
2021-10-22, 03:00
Medlem
Personer inom Bandidos till exempel hissar med svarta bilder på insta, lär det bli någon hämnd på detta tro?
Citera
2021-10-22, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Personer inom Bandidos till exempel hissar med svarta bilder på insta, lär det bli någon hämnd på detta tro?

Ja hämnden kommer.

Men jag tror det blir från oväntat håll.

Vänta och se
Citera
2021-10-22, 03:02
Medlem
Jag tror folk gör det lite för spektakulärt genom att anta att det finns nån Haval-konspiration. Det hade kanske kunnat bli så om Einar höll sig levande fram tills dess att Haval kom ut.

För mig är det uppenbart att förra veckans knivbråk var början på något där en del hotfulla meddelanden började spridas i sociala medier och det tror jag inte var en slump.
Givetvis har det funnits folk som blivit sura och förmodligen är väl Einar den som symboliskt är intressantast att hämnas på.

Är tämligen säker på att dom som gjort detta torskar. Sjöstaden är inte Rinkeby och det finns så väl journalister som polischefer som kommer se till att ärenden prioriteras.
Därtill är det en av stadens mest moderna stadsdelar och det kommer visa sig på de avsevärt bättre bilderna från kameror med mera.

Inresande orten-element kommer vara ganska lätta att identifiera och polisen kommer också kunna listan ut vem som lurat ut Einar.
För han gick naturligtvis inte ut slumpmässigt 22:50 och blev skjuten i skallen av någon som inte hade bättre för sig än att stå där och vänta.

Detta kommer lösa sig.
Citera
2021-10-22, 03:04
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Det blir intressant om polisens FU kan leda till att någon åtalas. Vad tror ni? Kommer folk prata? Nu handlar det ju om en såpass känd person.
Citera
2021-10-22, 03:04
Avslutad
Det enda jag vet om honom är det som stått i medierna och orka inte flera timmars googlande.
Men vad har han egentligen gjort om lett till att han tidigare blev kidnappad, misshandlad och nu mördad? Kan väl inte bara vara för att han rappat och hånat folk i orten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in