2021-10-22, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Kurderna i Västerås som skyddade han var också efter han nu

dom skulle aldrig köra mot killers för einar. du kan inte betala dig till säkerhet på gatan. dessutom dom som ville döda einar skiter i kurderna i Västerås
Citera
2021-10-22, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soukries
Personligen hade jag grävt min grav om jag fick en dildo uppkörd in i mitt rövhål. Synd att han inte stoppade där. Skämmigt, med andra ord.
Grävde sin grav var väl det han gjorde.
Citera
2021-10-22, 02:03
Medlem
SJUKT detta att Einar mördades!

Vilka fiender hade Einar? Vem/vilka mördade honom?
Citat:
Ursprungligen postat av Alisap
DeJazlin som är en annan känd rappare la ut på sin händelse
Extremt dålig jämförelse. Einar är en miljard gånger mer känd och en "känd rappare" på riktigt. Den du nämner vet knappt någon vem är.

Så att du fattar, kända rappare i Sverige är typ dessa (och inte sådan du nämner): Einar, Yasin, Dree Low, Z.E, JB (Jaffar Byn tidigare), Ant Wan, Haval, 1.cuz...
Citera
2021-10-22, 02:04
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
De kan klippa många andra så varför Einar? Såklart som fan det är avundsjuka till största delen

Avundsjuka finns säkert med i bilden. Men det går inte att bortse från att Einar tog väldigt suspekta beslut som hade fått de flesta mördade, framgångsrik eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Efter kidnappningen sprang han till flera olika gäng, Västerås som är fiender med Vårby, Manolo i Bandidos, Tati från Alikhan släkten, Husbys Hyenor och mer
Farlig lek han gick sig in på
Citera
Medlem
Som vanligt svårt att veta vilken grupp som avlossat skotten. Finns många tänkbara. I och med att Leis blev knivhuggen så kan även han och hans polare i HH ligga bakom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Det är nog lite den svenska naiviteten som artisten och svensken generellt. Eftersom man inte bråkat med dessa, då det är på blodigt allvar.

Sedan att man laget enormt från media både statlig och privat att musiken skall vara en väg ut så ser det onekligen mörkt ut.

Hur kul är egentligen leken, om man nu inte förstår spelreglerna fullt ut. Gjorde Einar det egentligen, och samhället i övrigt är vi som Löven än en gång kan säga "vi har varit naiva"?

Einar har nog inte riktigt förstått den utpräglade enkla kränktheten invandrare tycks bestå utav. De blir kränkta direkt. Det måste vara en av anledningarna till att han blivit tagen på sängen och vad som slutligen blev hans död.

Jag vill tro att han sett detta som en grej, ett spel för gallerierna där alla rappare som slagit igenom någonstans är ”vänner” egentligen och att man spelar lite charader för att sälja en bra story och i slutändan sälja musik.
Citera
2021-10-22, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Yasin är med i FLG/Shottaz din pundare
Din Göteborg horunge dräng. Jag menar att Yasin är den som kommer få smaka kula näst.
Citera
Medlem
Soukriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Grävde sin grav var väl det han gjorde.

Tydligen inte. Han fortsatte att släppa musik och låta sig involveras i negertrams.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanen040
Vad fan tror han? Han växte upp i ett chill område och inte på gatan som folk från föroter och utsatta områden. Han vill spela pungkulor, han fick challenge accepted. Folk trodde på allvar han var immun för han var svensk och det är bara blattar som blir skjutna. Han valde att blanda sig i sånt, han rappar om en kriminells döda bror, han kör omkring i samma kriminella killes område och filmar snapchat och skriver pistol emoji. Så är det. Folk klipper dig som en hund dom pissar snett vem fan du e. Ditt liv e inte värt ett skit i dessa tider i såna utsatta områden.

exakt så är det. du blir rökt som en beschlick
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Man kan väl säga att han satt sig själv i skiten. Sorgligt ändå

Han satt i skiten men hur kom han dit? Varför omhändertogs han för några år sedan och skickades till Dalarna? Bara undrar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Tror det skulle blivit fullskaligt krig om tati var med einar när han blev beskjuten.

Hahah ja men då e det ju annan femma, då har ju någon skjutit mot Tati också, vilket inte skulle hända om det inte var direkt riktat mot honom. Min poäng består, Tati har aldrig kunnat skydda Einar i sthlm.

Guldtanden annan femma, men är ju som sagt på flykt. Vet inte hur engagerade övriga gubbar i Bandidos, BRD lr HH är att gå i krig för Nisse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in