2021-10-22, 01:58
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerstripes11
Det här är 90% avundsjuka 10% annat trams. Han dödades mest för många var och är avundsjuka på honom, Einar blev det många i orten ville bli, och de vill inte se en svensk kille lyckas. Jävligt fegt och fult men Einar borde tagit sina pengar flyttat till nåt annat land och levt sitt liv. Må Gud förlåta honom och ge hans familj stöd.

Det kan ju absolut inte ha något att göra med att dissa en död anhörig offentligt i sina texter, eller välja parti med gangsters som är i krig mot andra gangsters. Gud förbjude. De ren avundsjuka, håller med.
Citera
2021-10-22, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soukries
… och den som ger sig in i leken ger får leken tåla. Han hängde med fel umgänge och rappade om våld och kriminalitet. Varför såg ingen det här komma?
Det såg väl alla att det skulle komma. Inte lätt att få folk att byta spår, särskilt i dessa gäng.
Citera
2021-10-22, 01:59
Medlem
Är det sant att Einar har försökt betala cirka 300 lax för att mörda en kille?
Utfördes mordförsöket?
Citera
2021-10-22, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Handlar inte om att "våga" attackera, handlar om territorium. 08 har lika lite att säga till om i götet och vice versa, du kan inte åka någon annanstans och spela bonanza. Tati kan inte vara med einar 24/7 även om han "skyddar" honom, ingen kommer gå i krig för Einar.

Tror det skulle blivit fullskaligt krig om tati var med einar när han blev beskjuten.
Citera
2021-10-22, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av painkiler
Havals lillebror blev väl skjuten i april, polisen misstänkte att det hade med kidnappning av einar att göra .
Var kommer informationen om att polisen misstänkte samband? Var det mer ett generellt uttalande "vi tittar på många olika teorier" som du drar lite stora slutsatser av?
Citera
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soukries
… och den som ger sig in i leken ger får leken tåla. Han hängde med fel umgänge och rappade om våld och kriminalitet. Varför såg ingen det här komma?
Boho, stackars Einar...

När man leker med elden...

haha säger jag bara! Mer av detta! Ju fler som skjuter sig själva dessto bättre för oss andra! keepém going! säger jag!

EDIT: Ledsen för vad hans familj känner dock!
Citera
Medlem
Soukriess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Det såg väl alla att det skulle komma. Inte lätt att få folk att byta spår, särskilt i dessa gäng.

Personligen hade jag grävt min grav om jag fick en dildo uppkörd in i mitt rövhål. Synd att han inte stoppade där. Skämmigt, med andra ord.
Citera
2021-10-22, 02:01
Medlem
Flashbackatmes avatar
Ja livet som Thug är inte lätt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Det kan ju absolut inte ha något att göra med att dissa en död anhörig offentligt i sina texter, eller välja parti med gangsters som är i krig mot andra gangsters. Gud förbjude. De ren avundsjuka, håller med.
De kan klippa många andra så varför Einar? Såklart som fan det är avundsjuka till största delen
Citera
Moderator
Schlesiens avatar
Utgången rubrik:
Skottlossning i Hammarby Sjöstad 2021-10-21, 1 person allvarligt skadad

/ Moderator
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Nej tror inte det han var på god sida med hh och manolo från Bandidos men vem vet om de kmr hämnas

Nej guldtanden, bredäng eller hyenorna kommer inte hämnas Einar....det är ingen man går i krig för. Men om det är shottaz som gjort detta, HH har ju en stående konflikt med dem redan.
Citera
Medlem
Vad fan tror han? Han växte upp i ett chill område och inte på gatan som folk från föroter och utsatta områden. Han vill spela pungkulor, han fick challenge accepted. Folk trodde på allvar han var immun för han var svensk och det är bara blattar som blir skjutna. Han valde att blanda sig i sånt, han rappar om en kriminells döda bror, han kör omkring i samma kriminella killes område och filmar snapchat och skriver pistol emoji. Så är det. Folk klipper dig som en hund dom pissar snett vem fan du e. Ditt liv e inte värt ett skit i dessa tider i såna utsatta områden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in