Flickvännen är på en bar i amsterdam och roar sig medans pojkvännen blev skjuten tills döds.
Hemskt. Ett liten pojke.
Men så äre. Han ville leva gatan, gatan tog hans liv. Fattar verkligen inte vrf han kom tbx till sthlm och fick för sig att han var odödlig.
En liten sljuke brud som liknar en gris. Vad förväntar du dig
Hej, kan du förklara för mig hur det kan vara motiverat att DÖDA någon som PRATAT om någons släkting. Hur tänker du? Jag undrar verkligen. Hur kan det vara jämförbart. Som infödd svensk har jag svårt att fatta det.
För att dessa imbeciller inte har några ord att ta till, då tar man till vapen. Ofattbart ja för en tänkande människa. Hoppas alla eliminerar varandra utan att utomstående drabbas.
Enögd bajs-take enligt mig. Folk livnär sig på att lura in andra i skiten och så länge det finns ett utbud kommer det ske. Konsumentmakt fungerar inte.
Det står i Expressens artikel att det sprids bilder på Einár på sociala medier och det verkar som att bilderna ska vara från brottsplatsen:
Citat:
Bilder på artisten sprids på sociala medier Under natten hade det börjat spridas bilder på Einár i sociala medier.
Polisen går inte ut med identiteten på mordoffret men uppmanar människor att inte dela bilder på brottsoffer.
– Det jag kan säga generellt är att det är högst olämpligt att dela bilder på brottsoffer, säger Carina Skagerlind.
Hjärnan är fullt utvecklad när man är 25. Innan dess kan man inte överblicka konsekvenser fullt ut.
Han var ung. Han ska inte dödas för det, det ska ingen.