Han brände Haval ganska stenhårt i sin senaste låt. Han golade även ner ett antal grabbar innan han flög iväg till Dubai om ryktena stämmer. Så jo, en hotbild fanns nog där trots allt.
Hej, kan du förklara för mig hur det kan vara motiverat att DÖDA någon som PRATAT om någons släkting. Hur tänker du? Jag undrar verkligen. Hur kan det vara jämförbart. Som infödd svensk har jag svårt att fatta det.
"Där kan man enkelt utläsa en ungefärlig tariff på 3,5 öre per stream hos Spotify, som är klart största aktör på världsmarknaden. Andra tjänster betalar bättre, exempelvis uppges Apple Music betala ungefär det dubbla och Tidal, vars affärsidé är att vara mer artistvänlig, betalar 12 öre/stream"
Hej, kan du förklara för mig hur det kan vara motiverat att DÖDA någon som PRATAT om någons släkting. Hur tänker du? Jag undrar verkligen. Hur kan det vara jämförbart. Som infödd svensk har jag svårt att fatta det.
Det är ingen idé och diskutera med såna personer. De lever i en annan värld.