2021-10-22, 01:08
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Ja visst, självklart borde de ha utgått från att vi lever i en vedergällningskultur. NOT. Detta är Sverige.

NOT, detta är nya Sverige, man tar seden dit man kommer (som svensken brukar säga.)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Han hånade sina fiender i sina låtar. Det är en hederssak för det här patrasket.

Verkar inte ha varit mycket smartare heller. Borde hållit sig borta från Stockholm kan man tycka
Citera
Medlem
sanchoos avatar
Vad hade Einar för fiender? Vem skulle vilja döda honom?
Citera
2021-10-22, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
NOT, detta är nya Sverige, man tar seden dit man kommer (som svensken brukar säga.)

I det här fallet blir det "Man får ta sederna som kommer hit" istället
Citera
Avslutad
Citat:
Uppdatering den 22 oktober kl 00.45

Den skadade personen som är en man är avliden och de närmaste anhöriga är underrättade.

En förundersökning om mord är inledd och polisens insatser på brottsplatsen fortsätter.

Arbete pågår med spårsäkring och fortsatta förhör med vittnen. En inventering och analys av bildmaterial har också pågått och dörrknackning kommer att ske.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2021/oktober/21/21-oktober-2250-morddrap-stockholm/
Citera
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Sa ju det. Vila i frid. Sveriges största artist genom tiderna död.
Största artist??? Rimmar om pistoler och kepsar och är ett barn.
😂😂😂
Men hemskt ändå, kanske blir nån utredning nu när en viting blivit mördad.
Citera
2021-10-22, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nagellack
Ska villigt tillstå att min koll på gangsterrappare är 0, oavsett uppväxtort eller etnicitet på vederbörande. Men om jag får tjejgissa kommer vi att få se fler lintottar i de här kretsarna. Jag skäms ögonen ur mig när barnens klasskompisars medelklasspappor ska vara coola och romantiserar gängkulturen. Fritidsklubben spelar gangsterrap för lågstadieungarna. Vuxenvärlden har fått för sig att vi ska vara barnens kompisar, då går det såhär. Så ja, han skiljer som offer ut sig 2021, men låt oss återkomma i frågan om tio år.
Bor det ens några svennar att tala om kvar i Husby, Rinkeby och andra orter där våldskapitalet är högst och de starkaste gängen huserar? Segregationen är ju väldigt stor och många svenskar används väl mest som "uttagsautomater" (rånoffer)? Tjejer blandar mig till synes mer kompismässigt och finns ju en hel del svenska brudar som agerar hangarounds till dessa gossar. Så fler blandungar möjligen om de tar efter farsans gäng"kultur". Och udda fåglar likt einar som aktivt söker sig till dessa (ungefär som skråmo sökte dig till jihadism).
Citera
Medlem
Står ju på expressen att det ska finnas bilder och filmer. Någon som kan dela?
Citera
Medlem
Flickvännen är på en bar i amsterdam och roar sig medans pojkvännen blev skjuten tills döds.

Hemskt. Ett liten pojke.
Men så äre. Han ville leva gatan, gatan tog hans liv. Fattar verkligen inte vrf han kom tbx till sthlm och fick för sig att han var odödlig.
Citera
Medlem
Har mussarna någon mordturné på Svenskar den här Oktober månad tro? Först Lars Vilks on nu Eínar?

Sverige har aldrig varit tryggare!
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Han var en riktig skitunge tyvärr men detta var tragiskt.

Enda positiva är att det lär bli enormt stort i media, förhoppningsvis fler som får upp ögonen nu för hur långt det har gått med detta vanstyre. Eller ja, om man inte insett det innan är det inte säkert att detta var droppen som fick bägaren att rinna över.
Men Magdalena Andersson har ju lovat att hon ska vända på varenda sten för att få bukt med kriminaliteten. Det kommer nog lösa sig ska du se när Maggan tar i med hårdhandskarna, hmm, hmm.
Citera
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Verkar inte ha varit mycket smartare heller. Borde hållit sig borta från Stockholm kan man tycka

Höll han inte sig borta ett tag? Var väl i Dubai i några månader så som jag förstått det. Men ja, otroligt korkat att tro att han var "safe" igen speciellt då han visste om att det alltid fanns en hotbild mot honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in