2021-10-22, 00:54
Medlem
Kom dit precis när poliserna kom dit och innan avspärrningarna. De grep två snubbar nere vid vattnet ner mot restaurang göteborg. Dessa två killar blev bortförda till polisbil av säkert 10 poliser. Allmänt väldigt mycket poliser. Har faktiskt aldrig sett så många på samma plats. Säkert 10 målade och 5-6 civila. Sedan var det kanske 4-5 ambulanser på plats. Einar har hängt i området en tid tillbaka då han hade en vän där.

nu kl 00:53 så är helikoptern fortfarande uppe.
Citera
Medlem
Nu är det bekräftat att det är Einar . Expressen har uppdaterat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dxz--
Skönt ifall de har lyckats rensa Einar, största fakerapparen i gamet.

Hur fan är man en ”äkta” rappare? Einar fick ju någon form av genomslag via musiken till skillnad från alla dina andra skitrappare som du anser vara äkta och rappar om sina brott.
Slöseri på syre
Senast redigerad av Proteinshejk 2021-10-22 kl. 00:58.
Citera
Medlem
hajs avatar
https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-om-skottlossning-i-hammarby-sjostad1/
Citera
2021-10-22, 00:55
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Någon tycks ha skojigt på Wikipedia. Nu stod där följande om Einar:

"Hälsa till SpicyChicken from dorred

EINAR ÄR 59 år gammal pedofil han lever bitch"

Någon som vet vilka ovan syftar på?

Vet inte, men lär va intressant för snuten att kolla vem som ändrade det och vilket IP, låter som inside information men jag är inte så insatt
Citera
2021-10-22, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Kan du citera låttexten där han bränner honom? Har inte lyssnat på Einar på ett tag
Efter du är gone, jag ser till att din bror
Hans senaste låt med adaam
Citera
2021-10-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Sa ju det. Vila i frid. Sveriges största artist genom tiderna död.

Det var väl att ta i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N1po
Tro mig, det finns många poliser här inne som läser och skriver
Ja det fattar jag också. Menar förstås inte att någon ska outa nån. Tänkte mer om det står på nn nyhetssida eller liknande.
Citera
Medlem
Kanske hade dom gps puck om han hade bil?
Citera
2021-10-22, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja folk borde fatta att man aldrig ska prata med polisen. Bättre att ta saken i egna händer. Jag hörde någon polis på en presskonferens igår om att ingen skottlossning/mord blivit uppklarad i Järva sedan 2018 så det är lätt att komma undan med mord idag. Polisen har inga resurser.
De har inte de befogenheter de behöver för att komma till rätta med detta. Det har eskalerat alldeles för myckeg för att få översyn, skillnad om dey är ett fåtal individer. Frankrike, Tyskland, Danmark är bättre/hårdare på det här, mer möjligheter att visitera, avlyssna, husrannsakan, vräkningar, utvisningar etc. Svensk rättsäkerhet funkade väl på 50-talet, i dagens maffia/klanstrukturer inte lika bra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Åh nej, vad ska jag nu lyssna till, när en dussinrappare som köper streams för att hypa sig själv blir skjuten?
Rappare? Sitter inte alla inne nu? En för att ha tagit polisens vapen. Annan för ha snott godis. Tredje har snott klockor. Fjärde död.
Citera
Medlem
polisen.rikss avatar
Man död efter skottlossning i Hammarby sjöstad
https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-om-skottlossning-i-hammarby-sjostad1/?referrer=todays-news
Citat:
En man har skjutits till döds i Hammarby sjöstad, i södra Stockholm.

Flera personer ringde polisen 22.50 efter att ha hört höga smällar som lät som skott. När polisen kom till platsen hittades en skottskadad man.

– Livräddande åtgärder gjordes, men han konstaterades död på plats, säger polisens presstalesperson Carina Skagerlind.

Känd svensk rappare ihjälskjuten i natt
https://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-om-skottlossning-i-hammarby-sjostad1/?referrer=todays-news
Citat:
En känd svensk rapartist med miljontals spelningar på Spotify har skjutits ihjäl i Hammarby sjöstad, i södra Hammarbyhamnen.

En eller två män ska ha setts fly från platsen och ett stort polispådrag söker efter misstänkta med hjälp av helikopter.

”Den skadade personen som är en man är avliden och de närmaste anhöriga är underrättade”, skriver polisen på sin hemsida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in