2021-10-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Bilden som lades upp på wildsverige insta nu. Ser ut som en vit ung herre skjuten iaf

Oufh! De fick honom riktigt bra. Jävlar vilken blodpöl
Citera
2021-10-22, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Och min poäng var att samma dag han slutar spinna vidare på gangsterimagen så slutar intäkterna.

Han ÄR/VAR ingen bra musiker på något sätt, hans enda chans att ÖHT spelas var att köpa streams så att förortskidsen trodde att andra tyckte att han var bra, så att han fick deras streams.

Förortskidsen skulle inte lyssna alls på honom om han inte spelade G

Håller inte med. Han är/var musikaliskt begåvad. Även om jag tycker han brast i sitt textförfattande. Han började göra musik med popartister. Han hade kunnat haft kvar lite G-image men utan att hänga med DP och prata om att sätta pris på folks huvuden. Det är lätt att vara efterklok. Det spelar ingen roll längre om det nu är sant.
Citera
2021-10-22, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon1378
Såg att s.favelaofficial skrev rip min bror e, på instagram. (Sebastian från DP uppsala).
Aa de verka va einar
Citera
2021-10-22, 00:19
Medlem
Asså de va en massiv insats jag tänkte för mig själv någon politiker/polis eller något sånt som har blivit skjuten och nu när man kommer in på fb så fattar man varför dom va så sjukt många.
Senast redigerad av Extreem 2021-10-22 kl. 00:22.
Citera
2021-10-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder

"När den avlidne misstänks vara utsatt för brott, inte kan identifieras eller hittas på allmän plats ansvarar polisen för transporten."

Men undantag kan ges

"Undantag är om en död påträffas ute på allmän plats, när polis beordrar och barn under 15 år, då tar ambulansen med den döde till akuten om det inte finns misstanke om brott."

Ja, det var ju I princip det jag sa, är liket kallt ansvarar polisen för transporten med bårbil, så länge liket blöder/är varmt tranporterar ambulansen det till en läkare på sjukhuset som dödförklarar.

Har liket puls kallas det inte lik, så då tar helikoptern det i hopp om att hinna fram innan pulsen upphör
Citera
Medlem
Hört att det fortfarande lär cirkla en massa helikoptrar över söder just nu.
Citera
Medlem
Lägg upp bilden för oss utan instagram.
Citera
2021-10-22, 00:21
Medlem
maxatdunders avatar
Ser ut som polisen gör HLR på bilden, men vet inte ser inte bra ut, kan vara död. Bilden är tagen från gatan med tanke på gatuplattorna?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Aa de verka va einar
Det är ju fruktansvärt om det är sant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag var borta från tråden några minuter. Är han verkligen död? Dom brukar väl inte dö så på studs?

Om bilden på IG stämmer så är han med 99% död. Enorm blodpöl
Citera
2021-10-22, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag var borta från tråden några minuter. Är han verkligen död? Dom brukar väl inte dö så på studs?

Jo det brukar man ifall man blir skjuten med ett skott i huvudet (!) och två skott i bröstet, potentiellt hjärtat.
Citera
2021-10-22, 00:22
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhjon
Det är han inte.. Han har 3 st låtar som är streamade över 6 miljoner gånger tillsammans på Spotify. . Han har själv uppgett att han tjänar ungefär 50.000kr på en miljon streams men så mycket får han inte.. Sen är det skatt på det.. De andra låtarna är inte streamade särskilt mycket.. Visst han har inkomster från andra håll än Spotify, men nån jävla mångmiljonär är han inte

Vad har du rökt? Einar hade mest streams i Sverige 2019 på Spotify.

Hans bolag har 10m i tillgångar efter första året: https://www.allabolag.se/5592099674/ns1-production-scandinavia-ab

Det är dock oklart om det verkligen är Einar som är skjuten.. Hoppas inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in