2021-10-21, 23:53
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulgroz
Artisten ”Einar” skjuten i huvud och bröst, enligt lokala skvallar-posten (FB).

Vart kommer info ifrån?
Citera
2021-10-21, 23:53
Medlem
Enligt Afton bladet (horan?) har vittnen sett två svartklädda personer som flytt från platsen. Alltid alltid är dom svartklädda.

Men det verkar som om polisen är på tårna.

Någon säger mycket allvarliga skador. Det känns som mord.
Citera
2021-10-21, 23:54
Medlem
Ska även finnas bilder tydligen som cirkulerar runt på sociala medier vad jag har fått höra, har ej sett några än däremot
Citera
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Enligt Afton bladet (horan?) har vittnen sett två svartklädda personer som flytt från platsen. Alltid alltid är dom svartklädda.

Men det verkar som om polisen är på tårna.

Någon säger mycket allvarliga skador. Det känns som mord.

Dom är oftast det för att det ska bli svårare att skilja dom från varandra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Va? Jag har hört tvärtom att det är ambulansen som drar om det inte finns något att göra för dem...

Om det är Einar & CO kan det finnas koppling från knivskärningen som skedde på Nosh and Chow några veckor sedan?

Nja, man lastar inte lik i helikoptern, blir det täcke över ansiktet så lastar man i en bil.

Är liket redan kallt så lastar inte ambulansen alls, utan man ringer en bårbil
Citera
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsparti177
Ska även finnas bilder tydligen som cirkulerar runt på sociala medier vad jag har fått höra, har ej sett några än däremot

Hört var?
Citera
2021-10-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Okej, om det nu är fjanten Ejnar, vem vill skjuta honom?

Gör en lista med mest trolig överst och sedan i fallande ordning.

Skrev i en tidigare tråd att det är så dumt av grabben att fortsätta umgås i kriminella kretsar när han hade försörjningen tryggad genom musiken. Då i samband med att han hängde med en DP-medlem på ett foto. Att välja sida på så sätt i den konflikten känns nästan som anledning nog. Dessutom blev han dissad av en rappare i Vårbynätverket som snackade om att han inte är värd mer än vad ett skott kostar som svar på hans mängder låtar han gjort där han snackar om att han ska sätta pris på huvudet på hans fiender, där inbegrips Vårbynätverket kanske.

Pojken är insyltad i massa skit. En inte så oväntad utgång om det nu är han.
Citera
2021-10-21, 23:55
Medlem
Hör sirener från flera håll på söder också, plus helikoptern
Citera
2021-10-21, 23:58
Medlem
Jag hörde att man tagit in 3 personer till förhör men jag tror sådant här är svårutrett. Man vet vilka som ligger bakom men springpojkar utför jobben. Bevislägena är svåra och polisen knäar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skrev i en tidigare tråd att det är så dumt av grabben att fortsätta umgås i kriminella kretsar när han hade försörjningen tryggad genom musiken.

Nja, "försörjningen tryggad" hade han nog inte, förmodligen köpte han streams för intäkterna för att bättra på statistiken, och även om det skulle ha blivit pengar över i år så skulle hans stjärna falna rätt kvickt om han inte poserade med kriminella.

Det är ju inte direkt för sina unika musikaliska talanger förotskrigarna i addidas lyssnar på honom
Citera
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Hör sirener från flera håll på söder också, plus helikoptern
Det är ett jävla liv. Har varit med om ett mord i grannhuset där jag satt på balkongen och kollade på. Men det här är värre. Helikoptern försöker väl hitta de som sköt. Men ett jävla hålligång med poliser.

Fan inte ens i det här området kommer man undan skjutningar längre....
Citera
2021-10-22, 00:00
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulgroz
Artisten ”Einar” skjuten i huvud och bröst, enligt lokala skvallar-posten (FB).

Bor han där i Hammarby sjöstad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in