2021-10-19, 16:38
Medlem
https://www.expressen.se/noje/svensk-dokusapastjarna-misstanks-for-narkotikabrott/

Vem är denna stjärna?
Citera
2021-10-19, 16:38
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Tidigare i oktober blev dokusåpastjärnan, som är i 30-årsåldern, häktad på sannolika skäl för narkotikabrott.

Citat:
På måndagen hävdes häktningen och mannen släpptes på fri fot. Enligt åklagare Otto Svanberg Ohlsson hade man då vidtagit tillräckligt med åtgärder så att mannen inte skulle kunna påverka utredningen negativt.

– Skälet till att han häktades var på grund av så kallad kollusionsfara. Det fanns risk för att han skulle försvåra utredningen genom att undanröja bevisning eller höra av sig till eventuella misstänka, säger Otto Svanberg Ohlsson efter att mannen släppts på fri fot.

/Mod
Citera
2021-10-19, 16:42
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderst01
https://www.expressen.se/noje/svensk-dokusapastjarna-misstanks-for-narkotikabrott/

Vem är denna stjärna?

Eftersom han är häktad är det ju inget vanligt litet innehav för personligt bruk, utan med största sannolikhet något betydligt värre.

Att vara med i någon realityserie och begå narkotikabrott tyder väl inte på något strålande omdöme, men att välja Gabriel Barsoum som sin försvarare är ju nästan värre..
Citera
2021-10-19, 19:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Eftersom han är häktad är det ju inget vanligt litet innehav för personligt bruk, utan med största sannolikhet något betydligt värre.

Att vara med i någon realityserie och begå narkotikabrott tyder väl inte på något strålande omdöme, men att välja Gabriel Barsoum som sin försvarare är ju nästan värre..
Har S@mi använt sig av den advokaten tidigare? Det första namnet som dök upp för mig. Han är nu 27 år, och i artikeln sägs att mannen är i 30-årsåldern.
Citera
2021-10-19, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har S@mi använt sig av den advokaten tidigare? Det första namnet som dök upp för mig. Han är nu 27 år, och i artikeln sägs att mannen är i 30-årsåldern.
Knappast. Då hade rubriken varit annorlunda. Nu är det nån b kändis från ph eller nån annan dynga. Knappas S som varit i Lets Dance och talang mm
Citera
2021-10-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

nej det namnet klingar inte bekant ihop med sami faktiskt skulle ju dock inte förvåna mig om det är han igen
Citera
2021-10-19, 19:51
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2021-10-19, 21:22
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Knappast. Då hade rubriken varit annorlunda. Nu är det nån b kändis från ph eller nån annan dynga. Knappas S som varit i Lets Dance och talang mm

Tror du blandar ihop Sami från BB med Samir
Citera
2021-10-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Tror du blandar ihop Sami från BB med Samir
My bad. Läste slarvigt. Tack för rättelsen😎
Citera
2021-10-20, 12:03
Medlem
Det är Adinator från ex on the beach som är den misstänkta "kändisen"
Citera
2021-10-20, 12:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celine14
Det är Adinator från ex on the beach som är den misstänkta "kändisen"
Ännu en idiot jag önskar jag inte visste vem det är, för visst är det juggen som fingrade en sovande tjej?
Citera
2021-10-20, 14:00
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ännu en idiot jag önskar jag inte visste vem det är, för visst är det juggen som fingrade en sovande tjej?

Ha ha ha No further questions about ditt tv-tittande, your honor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in