Citat:
Ursprungligen postat av
iristo01
Kjenner ikke RK. Kan ikke tenke meg han kunne vært motparten, nei. i boka står det at de 4 kjenner hverandre godt og var blant annet på ferie i Sør Afrika i b av 2000... Lisbeth hadde på seg en fargerik kjole på teateret. I denne kvelden skal valpen være alene hjemme i noen timer før sønnen kommer.Han har tilbud seg å passe Tassen....Etter teateret møter Hagen en gammel kjenning fra Toten.de to prater sammen, men ikke lenge,for det er blitt ganske sent.
Hvem er en gammel kjenning?
Jeg tviler på at selveste TH står back skriverier og monerokommunikasjon. For min del kunne det vært MB, hvem vet.
Jeg mente vel at han betalte 10 mil rett etter hypotesen ble forandret til drapp for det som skal liksom være livsbevis som egentlig ikke var det.
Hvem hjelper ham å skrive lange e poster med egne teorier til politiet?
Nå har vi bodd i sv4 i 3 år. Håper på en rettssak kommer en dag.
Takk for svar. Og interessant informasjon.
Så, AE hadde pyntet seg med en fargerik kjole den kvelden. Kanskje det var forsøk på et slags pseudo-alibi, som
Svartediket foreslo, teater-vennene skulle være karaktervitner på at ekteparet virket helt normale kvelden før forsvinningen. Da bør det finnes bilder. Av det lykkelige ekteparet den siste aftenen sammen. Det ville jo vært god PR for TH. Men ingenting er publisert. Så langt.
Da vet jeg med sikkerhet at den angivelige dongeri-buksen tilhørende AE som ble funnet på gjestetoalettet, ikke tilhører antrekket AE brukte i teateret.
Og så synes jeg det er litt rart at det som skulle vært siste møtet mellom mor og sønn, der møttes de ikke ansikt til ansikt. Sønnen kom til S4 etter at moren hadde dratt, og sønnen forlot S4 før moren kom hjem. (Ville sønnen ha merket det, hvis moren var spesielt engstelig den kvelden?)
Med mindre de lar ytterdørene stå åpne i S4, må sønnen ha låst seg inn, og låst etter seg da han dro. Egen nøkkel, eller brukt nøkkelen i garasjen.
Det skal ha vært tidligere bladmann, Bj*ørnar Bo*rlaug, gift med sopran So**lveig Kr**inglebotn, som hjalp TH med mailer til politiet. Det har vært nevnt i tråden mange ganger. Jeg tror det er sant, og ikke bare en trådsannhet.
BB har hatt investeringer, eller forretninger, sammen med TH. BB kommer inn som styremedlem i F1 Funds i 2008. De har nok kjent hverandre en stund.
At TH trengte hjelp for å skrive mailer, skal sikkert underbygge at TH er "teknologisk tilbakestående", som han selv hevder. Understreker at TH ikke greier å skrive mailer selv.