Citat:
Ursprungligen postat av
karlinge
Jag ser ner på den här apan och alla andra incels som skadar människor pga brist i social kompetens. GUD vad intressant länk du gav oss. Även om det här mongot nu skulle få en fanclub av mentalsjuka kvinnor så skulle han ändå inte kunna hantera det eller slå slag i saken.
Du verkar inte stabil själv. Du använder uttryck som "apan" och "mongo"?
Incel - det är en person som inte har samlag trots försök till detta. Varför tror du han inte haft sex? Många börjar vid 13-15år att ha sex.
Du verkar fäst vid sex som en statussymbol och ett mått för att ha lyckats i livet? Är du incel själv måntro?
Jag länkar till källor tillskillnad från dig som bara skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
vetintengtomngn
Tycker de borde ta tag i hans föräldrar också, kasta ut de från landet eller vart som helst. Att de inte försökt stoppa den här psykopaten trots många tydliga tecken är bara sjukt! Lås in alla de tillsammans
Du och många andra tror att föräldrar känner sina barn mer väl än vad verkligheten är. Vid tonåren så börjar barn och tonåringar få en egen identitet. Vad ska föräldrarna göra?
Vilka tydliga tecken fanns? Ett litet hakkors i en bok? Soft air guns? Soft air guns hade en del när jag gick i högstadiet och var rätt coolt, det ville jag själv ha kommer jag ihåg. Dators innehåll? Att som förälder hålla på att bugga sina barns datorer och mobiler är extremt integritetskränkande, dem måste väl få ha ett eget liv.
Nej föräldrarna kan inte hållas ansvariga, det vet alla om sedan Columbine.