2021-10-18, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja, det tror jag också på.
Vilken obehaglig person!

Han försökte vara märkvärdigt genom att låtsas vara muslim, men polisen fick rätt och väntar nu ivrigt på ett läkarintyg så att de kan bli av med skiten.
Citera
2021-10-18, 23:26
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Han är helt enkelt en mytoman och använder sig av att han är muslim för att sticka ut och hävda sig, vilket polisen såg igenom.
Så du saknar källa, då vet jag.
Citera
2021-10-18, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien

Inte alls.

https://nordfront.se/de-foll-offer-for-dadet-i-kongsberg
Citera
2021-10-18, 23:30
Medlem
Citat:
Han försökte vara märkvärdigt genom att låtsas vara muslim, men polisen fick rätt och väntar nu ivrigt på ett läkarintyg så att de kan bli av med skiten.
Skriver du fortfarande med fet stil. Vad är problemet. Du tycker väldigt mycket du!! men verkar inte intresserad av att diskutera. Varför ska vi bli pådyvlade dina fetaktiga texter. Lugna ned dig eller helst gå och lägg dig.
Citera
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Inte alls.

Du återkommer till en förstahandsreferens av nordfront, varför?
Citera
Medlem
SKetchers avatar
Citat:
Citat:
- Vi har lämnat hypotesen att han har konverterat till islam, säger polisen Per Thomas Omholt på en presskonferens, som istället påpekar att Andersen Bråthen kan vara psykiskt sjuk.

Ett ögonblick din lilla skänka. Ändra inte i citat som du länkar, det är fittigt.
Så här står det det;
Citat:
— Hypotesen om att han har konverterat till islam har vi lämnat därhän, säger polisen Per Thomas Omholt under presskonferensen, som istället pekar på att Andersen Bråthen kan vara psykiskt sjuk.

Varför gjorde du så. "Lämnat därhän" har en annan betydelse än det du "citerade".
Citera
2021-10-18, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SKetcher
Ett ögonblick din lilla skänka. Ändra inte i citat som du länkar, det är fittigt.
Så här står det det;

Varför gjorde du så. "Lämnat därhän" har en annan betydelse än det du "citerade".

Jag skrev hela kommentaren och orden hamnade lite fel.
Men innebörden är densamma från polisen är att Anders är psykiskt sjuk.
Citera
2021-10-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Snygg sammanfattning du hade tidigare. Allt på en oneliners. Ett offer huggen i låret och ryggen enligt vittne db.

https://www.dagbladet.no/nyheter/silje-22-var-pa-astedet---skummelt/74393343
Citera
2021-10-18, 23:47
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Enligt dig förstås, men dina ord känns inte så viktiga i sammanhanget. Polisen är uppenbarligen fortfarande intresserade av det, då dom fortfarande utreder det.

Det är klart att de utreder alla lösa ändar men psykisk sjukdom är deras huvudspår. Det skulle förvåna mig om EAB inte döms till sluten vård.
Citera
2021-10-18, 23:48
Medlem
SKetchers avatar
Citat:
Jag har inte gått klart mellanstadiet.
Använd då inte citatrutan om det inte är ett ordagrant citat.
Citera
2021-10-19, 00:00
Avslutad
Ja, ojojoj vad viktigt det är i media att förklara att det här inte alla har med islam att göra, det vet man för han är sjuk och vad han inspirerats av och känner det vet expressen och aftonbladet bäst. Så är det när det nyligen skett två islamistiska terrordåd den senaste veckan. Men när en snurrig 15-åring som inte ens är det minsta svensk, utan colombian/lankes så är han helt klart påverkad av elaka "nazister". Han är inte sjuk han inte och han var helt medveten och styrd i sina tankar av dom "onda krafterna".

Den som inte ser skillnaden i hur media behandlar dessa händelser är ju både blind och döv och slut i huvudet.
Citera
2021-10-19, 00:10
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Det är.en dansk som är terrorist, Bredvid var norsk m.m.

En "dansk" född och uppvuxen i Norge, där han levt hela sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in