Citat:
Hur dokumenterar du "Jag har hört det från många olika GS:are "
Var får du kontakt med dessa GS:are
Väcker de dig på nätter? I sådana fall på vilka sätt ?
Har de hotat dig? Och om "ja", hur ?
Har du kroppslig sjukdom du inte fått vård för? Vilken sjukdom ?
Har du varit utsatt för mordförsök ? Hur ?
Har du lagt märke till samma personer då du varit ute på olika platser , som har eller uppträder något iögonfallande? Vilket iögonfallande och hur ofta?
Om inget av ovan, sker det bara på nätet något och det var 2013 som en utbytesstudent pratat om att du var ut satt för GS? Sedan då du frågar din omgivning så duckar de frågan?
Om de duckar frågan så kan det vara för de upplever dig jobbig eller så har någon sagt att du lider av citatet nedan och ska låta dem sköta detta.
Om du skulle hålla dej ifrån dessa sidor på nätet i ett par veckor, hur skulle din vardag se ut ? Hur mycket skulle hända? Om nu inte exemplen innan om hot, street theater med mera ofta har inträffat.
Citatet:
"Förföljelseparanoia
Den drabbade har vanföreställningar om förföljelse av olika slag, kan vara övertygad om det pågår konspirationer eller övervakning, avlyssning, förgiftning eller att trakasserier pågår. Ofta finns en historia som handlar om att personen anser sig ha varit utsatt för olika oförrätter. Personer med förföljelse kan ha rättshaveristiska tendenser och skriver ofta skrivelser till olika myndigheter. Denna typ av vanföreställningssyndrom har också benämnts som kverulansparanoia. Patienterna kan ha aggressiva tendenser och är ofta uppladdande när de blir motsagda."
Korta svar på detta tack i ett inlägg, sedan kan du skriva dina textväggar om gudsatan osv
Var får du kontakt med dessa GS:are
Väcker de dig på nätter? I sådana fall på vilka sätt ?
Har de hotat dig? Och om "ja", hur ?
Har du kroppslig sjukdom du inte fått vård för? Vilken sjukdom ?
Har du varit utsatt för mordförsök ? Hur ?
Har du lagt märke till samma personer då du varit ute på olika platser , som har eller uppträder något iögonfallande? Vilket iögonfallande och hur ofta?
Om inget av ovan, sker det bara på nätet något och det var 2013 som en utbytesstudent pratat om att du var ut satt för GS? Sedan då du frågar din omgivning så duckar de frågan?
Om de duckar frågan så kan det vara för de upplever dig jobbig eller så har någon sagt att du lider av citatet nedan och ska låta dem sköta detta.
Om du skulle hålla dej ifrån dessa sidor på nätet i ett par veckor, hur skulle din vardag se ut ? Hur mycket skulle hända? Om nu inte exemplen innan om hot, street theater med mera ofta har inträffat.
Citatet:
"Förföljelseparanoia
Den drabbade har vanföreställningar om förföljelse av olika slag, kan vara övertygad om det pågår konspirationer eller övervakning, avlyssning, förgiftning eller att trakasserier pågår. Ofta finns en historia som handlar om att personen anser sig ha varit utsatt för olika oförrätter. Personer med förföljelse kan ha rättshaveristiska tendenser och skriver ofta skrivelser till olika myndigheter. Denna typ av vanföreställningssyndrom har också benämnts som kverulansparanoia. Patienterna kan ha aggressiva tendenser och är ofta uppladdande när de blir motsagda."
Korta svar på detta tack i ett inlägg, sedan kan du skriva dina textväggar om gudsatan osv
Jag hade paranoia de första åren eftersom jag hade ingen aning vad fan skedde. Sedan upptäckte jag ämnet online & förstod hur organiserat det var.
Din typ av förföljelse är mycket mer konkret då du har familj inom politiken & dess kopplingar - dylikt. Jag har inget sådant som kan förklara varför de är så intresserade.
Du vet mycket väl att det är lätt att anta förföljelseparanoia. Jag är säker i det jag vet & upplevt; hört & fått veta. Tyvärr tycker jag att det är lönlöst att "samla bevis" som yrke; jag har ju doktorerat & drivit företag heltid sedan varit deprimerad i perioder p.g.a. skitet de utsätter mig för. Tror du att jag jag ska gå runt & filma mina affärspartners & anställda med GoPros eller att jag har tid eller ork?
Du vet själv att vi behöver extraordinär bevis att motstå systemet som arbetar mot dig via denna operation som övertygar människor att agera negativt mot en även i ett samhälle som Sverige.
Jag får skriva textväggar som terapi att få ut de år av diskriminering & förföljelse jag utsatts för för att min familj & mina vänner rekryterats av "Kulten" att delta i något som verkar irrationellt ge sig på mig mycket psykologiskt & korrumpera relationer genom bl.a. infiltration.
Jag anser att de försökt "mörda mig" genom att fortsätta operationen av destruktion på olika vis när jag var deprimerad - det är typ hets till självmord. Därmed har de utan tvekan skyldiga till att hetsa personer till självmord. De kanske är satanister som vill få folk att begå självmord, eller så vill de spela det spelet med allmänheten mot människor de anser är "speciella" enligt deras tron.
Både din & min familj är tyvärr med på det. Du borde kanske fokusera på att få sanningen från dem? Min familj är tyvärr för puckade att inse hur deras liv har förlorat kvalité i.o.m. att de gjort aktiviteter mot mig åt "kultens" agenda. Som sagt skulle de aldrig samarbeta med SÄPO eller polisen i 15 år för att förstöra våra liv; de tror att det är en sekt/kult i första som de då vill hjälpa i deras agenda mot mig.
Jag kommer alltid vilja ha den absoluta sanningen så jag kommer inte hålla mig ifrån att söka sanning & förklaring till de skithögar som stulit flera år av mitt liv.