Citat:
Ursprungligen postat av
trombocyt
Något som slog mig nu när jag bläddrade igenom hennes journalutdrag är att E inte finns omnämnd över huvud taget.
Hon är hemlös, flyttade från sin exman i oktober 2020, har ingenstans att ta vägen men tackar nej till att bo på vandrarhem.
Dricker bara när hon inte kan sova. Bor hos vänner som ibland saknar kök.
Samtidigt hävdar hon att enligt soc är hon en bra mamma så det behöver sjukvården inte bry sig om.
Så mycket motsägelsefull information…
Precis, hon blir upprörd över att soc anser att hon med sin inkomst även kan bekosta boende själv. Hennes inkomst, är det csn? Hon har inte klarat studierna? Allt hon för fram om hur hon pressats av sin "sambo" E, är bullshit, hon har inte varit boende där. Snyltgäst, men E hjälpte henne, tills han insåg vilken typ av person hon var. Alla kan göra misstag, han insåg sitt och ville inte ha mer med henne att göra. Då reagerade hon med att förstöra allt för honom genom avrättning.
Ingenstan nämns E som sambo, hon hon hoppar från man till man, drar när det krisar. Barnen har hon inte haft hand om senaste åren. Det sköter K. K vill inte ha mer med henne att göra, men måste pga barnen, då hon på pappret är vårdnadshavare.
Hon påstod att hon inte sett dokumentären om flumskolan, sen har hon sett den och fått ptsd, hmm. Jag anser att hon drar nytta av den bristande vården, hon är väl medveten om vad hon ska säga och hur hon ska agera för att få som hon vill.
E gjorde inte som hon ville, det kostade honom livet.