2021-10-16, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det skrivs om en sömnhjälpningsgrupp, men det fullföljs inte
Sen ville hon göra en ny utredning eftersom hon inte tyckte EIPS stämde in, hon tyckte att det borde vara asperger, det hade hon läst om
2021-10-16, 23:57
Medlem
Citat:
Det skrivs om en sömnhjälpningsgrupp, men det fullföljs inte

Ja exakt, jag ser inget annat heller, mer än att hon bara vill träffa den manliga sköterskan på mottagningen.

Jag undrar hur den arbetsgruppen mår nu.
2021-10-16, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Ja exakt, jag ser inget annat heller, mer än att hon bara vill träffa den manliga sköterskan på mottagningen.

Jag undrar hur den arbetsgruppen mår nu.
Ja, den manlige skötaren, kanske för att hon kunde få ut mest av honom. Lättast att styra dit hon önskade.
Undrar om han fått sig en tankeställare? Inrätta en Lex Lydia?
2021-10-17, 00:00
Medlem
Citat:
Sen ville hon göra en ny utredning eftersom hon inte tyckte EIPS stämde in, hon tyckte att det borde vara asperger, det hade hon läst om

Men den utredningen hoppar hon av eller tackar nej till. Den blir i alla fall inte av.
2021-10-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ja, den manlige skötaren, kanske för att hon kunde få ut mest av honom. Lättast att styra dit hon önskade.
Undrar om han fått sig en tankeställare? Inrätta en Lex Lydia?

Ja återstår att se och kommer säkert få veta framöver.
2021-10-17, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
vad har de me saken att göra ? hon fick väl barn i tidig tonår ? kanske starta mycke där

19 år om jag räknat rätt. Då måste hon varit gift för första gången med man nr 1.
2021-10-17, 07:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
19 år om jag räknat rätt. Då måste hon varit gift för första gången med man nr 1.
Hur länge har äktenskapen varat?
2021-10-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
NU är det enda intressanta/relevanta vad som gällde under den korta relationen med E.
Det är det väl inte?
Jag tycker att det är viktigt att kartlägga en persons levnadssätt, om vad det är som lett fram till att en människa avrättar en annan människa.
Vad är det som hänt tidigare? Finns det andra som dött under hennes framfärd?
Varför finns det så många frågetecken kring hennes minst sagt märkliga sjukdomshistorik, uppväxt, män, barn, promiskuösa beteende?
Enligt journalerna som finns att tillgå, är det största problemet för L sömnen.
Allt bottnar i sömn. Hon vill inte kännas vid eips, vill stryka det, vill ha aspergerdiagnos med adhd.
Sen kan jag inte förstå att hon har en hejarklack som dumförklarar skribenter som lyfter oklarheter, självklarheter och fakta.
En manipulativ människa med fördelaktikt utseende, kan likt L förgöra människor.
Hur många som lider av ptsd efter att ha haft med henne att göra, vore intressant att veta.
Hennes sk diagnoser kommer från hennes egna utsagor, sjukvården har inte tid att se över historiken, de litar till vad människan berättar..
Det framkommer mer och mer olika preparat som hon har förskrivet, från att ha slutat helt med alla mediciner, enligt henne själv. Hon dricker ett glas i månaden, till 1 och 1/2 flaska vin innan sovdax.
Hon sover hela nätter vid övervakning, men hemma har hon så mycket problem.
Hin säger själv att hon vill vila upp sig och lägger in sig på psyk.
L är en mycket farlig människa.
2021-10-17, 11:02
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det är det väl inte?
Jag tycker att det är viktigt att kartlägga en persons levnadssätt, om vad det är som lett fram till att en människa avrättar en annan människa.
Vad är det som hänt tidigare? Finns det andra som dött under hennes framfärd?
Varför finns det så många frågetecken kring hennes minst sagt märkliga sjukdomshistorik, uppväxt, män, barn, promiskuösa beteende?
Enligt journalerna som finns att tillgå, är det största problemet för L sömnen.
Allt bottnar i sömn. Hon vill inte kännas vid eips, vill stryka det, vill ha aspergerdiagnos med adhd.
Sen kan jag inte förstå att hon har en hejarklack som dumförklarar skribenter som lyfter oklarheter, självklarheter och fakta.
En manipulativ människa med fördelaktikt utseende, kan likt L förgöra människor.
Hur många som lider av ptsd efter att ha haft med henne att göra, vore intressant att veta.
Hennes sk diagnoser kommer från hennes egna utsagor, sjukvården har inte tid att se över historiken, de litar till vad människan berättar..
Det framkommer mer och mer olika preparat som hon har förskrivet, från att ha slutat helt med alla mediciner, enligt henne själv. Hon dricker ett glas i månaden, till 1 och 1/2 flaska vin innan sovdax.
Hon sover hela nätter vid övervakning, men hemma har hon så mycket problem.
Hin säger själv att hon vill vila upp sig och lägger in sig på psyk.
L är en mycket farlig människa.

För en del av oss är det högst relevant att se längre ett par månader bakåt i tiden, men för andra som knappt kan ta in FUP objektivt och analysera så är det ointressant, så då ska dom patronisera, bessewissra å leka allsmäktiga, nej jag håller med dej denna människa är en osäkrad handgranat, å till sist kom explosionen, hade det kunnat undvikas, troligen inte, kommer hon att få sitt straff , ja det tror jag iaf, sen får skyddskåren med marietourette, lassekongo , dröm jönsen, kommoisarie mer å bokmärket tro vad dom vill å babbla i tomma, inget att bry sej om
Senast redigerad av BMC64 2021-10-17 kl. 11:07.
2021-10-17, 11:09
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
För en del av oss är det högst relevant att se längre ett par månader bakåt i tiden, men för andra som knappt kan ta in FUP objektivt och analysera så är det ointressant, så då ska dom patronisera, bessewissra å leka allsmäktiga, nej jag håller med dej denna människa är en osäkrad handgranat, å till sist kom explosionen, hade det kunnat undvikas, troligen inte kommer hon att få sitt straff , ja det tror jag iaf, sen får skyddskåren men marietourette, lassekongo , dröm jönsen, kommoisarie mer å bokmärket tro vad dom vill å babbla i tomma, inget att bry sej om
Åh vilka fyndiga tillmälen du kommer med

Vi lär få se i domen hur långt tillbaka i tiden tingsrätten går när den förklarar sitt resonemang. Och i kommande ljudfiler dito för åklagarens sakframställan och slutplädering.

Så tills dess kan du väl testa att bemöta andra skribenter utan tillmälen?
2021-10-17, 11:12
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Åh vilka fyndiga tillmälen du kommer med

Vi lär få se i domen hur långt tillbaka i tiden tingsrätten går när den förklarar sitt resonemang. Och i kommande ljudfiler dito för åklagarens sakframställan och slutplädering.

Så tills dess kan du väl testa att bemöta andra skribenter utan tillmälen?

Ok sorry om du kände dej träffad, jag ville bara ge en åthutning till dom som har en övertro på sin egen analysförmåga, men den har väl inte du min käre Watson
2021-10-17, 11:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ok sorry om du kände dej träffad, jag ville bara ge en åthutning till dom som har en övertro på sin egen analysförmåga, men den har väl inte du min käre Watson
Nej, ingen övertro, den är väl dokumenterad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in