Citat:
Ursprungligen postat av
Skitzu
Tjena gott folk! Jag blev erbjuden att köpa en elsparkcykel i fint skick och går i 20kmh och finns i 3 lägen. Jag testade den o den funkade hur bra som helst men det började ganska så direkt att pipa varannan sekund så då backade jag ur affären för blev orolig att den kanske var stulen och att det var därför det pep eller om det är för att varna om ngt är fel på den?! Som sagt.... 3 lägen så man kan välja maxhastighet från 13/15/20 kmh men på högsta växeln så lyser en liiiiten ikon på displayen rött men antar att det är för att se att det e högsta växeln men bör jag vara orolig för att denne stulen pga pipandet? Det är en VEIO tror jag det stavas.
Det är ovanligt hårda däck på den så det skulle jag byta om jag köper den samt byta till ett lite bredare styre för bättre kontroll men har också hört att de är lätta att trimma och de som trimmar tar inte spec mkt för det men hur fort kan den komma upp i då?
Tacksam för svar! Ha en bra helg, mvh Mig
Vad är det för typ av säljare, om det är en blatte i 15-30års åldern så vet du nog svaret själv huruvida den är stulen eller ej.
Har säljaren något kvitto sen inköpet?
Har den de knepigheter för sig som du beskriver; att den piper mest hela tiden, att det lyser konstiga lampor osv så är väl det skäl nog att inte köpa den.