2021-10-14, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Den dippade precis till 40 nu. Osäker på om den dippar så mycket mer, med tanke på att var och varannan ligger med köpordrar i hopp om att kunna köpa en sista dip innan nya ATH.

Fångade du upp några DOT, hazenectar? Eller hoppas du på en till liten dipp ner?

👀

Okej då dippade vi under 40 redan.

Jag undrar hur gammal du är och hur länge du hållit på med kryotovalutor?
Citera
2021-10-15, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gemenerVERSALER
Okej då dippade vi under 40 redan.

Jag undrar hur gammal du är och hur länge du hållit på med kryotovalutor?

Och nu är vi snabbt över det igen.
https://i.imgur.com/7dGMeH2.png

Hur gammal är du egentligen?
Citera
2021-10-16, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smajgfice
Och nu är vi snabbt över det igen.
https://i.imgur.com/7dGMeH2.png

Hur gammal är du egentligen?

Våran överenskommelse var ju 18 dagar ngt från min sida och 80 dollar från din sida och du bevisar att du har rätt nu?

Jag poängterade bara att du skrev att den inte skulle bryta under 40 mer som den gjorde och som jag inte kunde se hur du ens fick fram.

Okej jag skrev det till en annan användare. Förstod det nu i efterhand, vore ju riktigt skumt om hen kom med detta svar som du kom med
Citera
2021-10-16, 12:45
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Våran överenskommelse var ju 18 dagar ngt från min sida och 80 dollar från din sida och du bevisar att du har rätt nu?

Jag poängterade bara att du skrev att den inte skulle bryta under 40 mer som den gjorde och som jag inte kunde se hur du ens fick fram.

Okej jag skrev det till en annan användare. Förstod det nu i efterhand, vore ju riktigt skumt om hen kom med detta svar som du kom med

Det var nog mig du syftade på, och jag skrev inte att den inte skulle bryta ner under 40 utan jag skrev:
Citat:
Den dippade precis till 40 nu. Osäker på om den dippar så mycket mer

Skitsamma, nu är vi på 43 och jag tittar uppåt och inte neråt. Köpte på mig lite mer i dippen.
På lång sikt tittar jag på 80 i första hand, ja. När vi bryter 48-49 så kommer det bli price discovery, vilket vi ser fram emot.
Citera
2021-10-16, 12:50
Bannlyst
Citat:
Det var nog mig du syftade på, och jag skrev inte att den inte skulle bryta ner under 40 utan jag skrev:

Skitsamma, nu är vi på 43 och jag tittar uppåt och inte neråt. Köpte på mig lite mer i dippen.
På lång sikt tittar jag på 80 i första hand, ja. När vi bryter 48-49 så kommer det bli price discovery, vilket vi ser fram emot.

Okej jag följer bara för att följa och se, om det går bra så är jag glad för dig men jag är tveksam till 80 på dot för tillfället.

Men vad tror du om BNB? Var tror du den landar härnäst? För jag har min uppfattning och vill se hur den skiljer sig från din
Citera
2021-10-17, 14:27
Bannlyst
Citat:

Okej nu är den på 41 något när du köpte mer på "dippen" 43.

"Price discovery på 48-49" säger du. Jag kallar det för "retard discovery".
Citera
2021-10-17, 14:30
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Okej nu är den på 41 något när du köpte mer på "dippen" 43.

"Price discovery på 48-49" säger du. Jag kallar det för "retard discovery".

DU är en retard som lyckas få in så många fakta fel på så lite text. Inte ett enda rätt hade du.
Är du sur för din 100x lång gick åt helvete för att den backade 0.5%?
Citera
2021-10-17, 14:32
Bannlyst
Citat:
DU är en retard som lyckas få in så många fakta fel på så lite text. Inte ett enda rätt hade du.
Är du sur för din 100x lång gick åt helvete för att den backade 0.5%?

Okej vart hade jag fel exakt? Kan du strycka under det så jag kan se klart och tydligt? Motivera också varför det är fel? Du skrev ju 43 och att du tittade upp och inte ner. Har jag fel? Nej du vet inte vad begreppet fel är isf

Nej jag köpte varken häv eller Dot. Jag vill bara studera dina köp och se vad som händer i världen och varför folk gör som de gör .

Men vad jag vet är att antingen du eller annan köpte hög häv på BNB och jag behöver inte ens fråga det. Medan du behöver fråga
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-17 kl. 14:34.
Citera
2021-10-19, 20:18
Bannlyst
Citat:
Skitsamma, nu är vi på 43 och jag tittar uppåt och inte neråt.

Okej den nådde 40 idag, vi får se hur det går hädanefter.
Citera
2021-10-19, 20:21
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Okej den nådde 40 idag, vi får se hur det går hädanefter.

Jaha, och?

Citat:
Har du tur så kanske den testar motståndet den just bröt igenom kring 38.7 och förvandlar det till stöd. Däromkring kan du lägga köp ordrar kanske?

Jag har sagt att den kanske testar 38.7 efter utbrytet. Det blev 39.39 innan den vände uppåt igen.
Senast redigerad av Leaston 2021-10-19 kl. 20:26.
Citera
2021-10-19, 20:28
Bannlyst
Citat:
Jaha, och?

Jag har sagt att den kanske testar 38.7 efter utbrytet. Det blev 39.39 innan den vände uppåt igen.

Okej vi säger så. Jag kommer att följa den kan du vara säker på.
Senast redigerad av gemenerVERSALER 2021-10-19 kl. 20:49.
Citera
2021-10-20, 19:11
Bannlyst
Citat:
Jaha, och?

Får se om vi ser den bryta 45 och gå mot "retard discovery".

Musik att lyssna till:

https://youtu.be/Dz5VzLz67WA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in