2021-10-15, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du verkar insatt i Lydias liv och planer. Berätta för mig om henne, eftersom du anser att jag har helt fel.

Nej, du verkar vara det då du sprider ut så många saker som ej går att styrka. Hörsägen!
2021-10-15, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Alla vittnar om att det var mycket varmt den där kvällen, E satt ju i bara kalsingar där.

kanske hon sov och blev väckt av E, hon kanske alltid sover i bara trosor, det är det många som gör.

Det KAN ju finnas andra anledningar menar jag, jag vill försöka att vidga din box lite.
Satt han i kallingarna, men när han blev skjuten, drog han på brallor? Du snackar skit.
2021-10-15, 16:59
Medlem
Citat:
Satt han i kallingarna, men när han blev skjuten, drog han på brallor? Du snackar skit.

stod det nånstans att han hade långbyxor? jag läste nånstans att han hade gröna kalsonger.
2021-10-15, 17:00
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Nej, hon hade gjort sig omöjlig med hyresvärden och hennes prylar behövde förvaras, Emil hjälpte henne. Hon uppger att hon har rn egen lägenhet. Att de skulle varit sambos, är inte korrekt. Dessutom köpte Emil inte huset till sig och Lydia. Han hade inte träffat henne då.
Du litar på vad Lydia sagt, märkligt att hon först efter att ha fått se filmen, plötsligt drabbats av minnesförlust, just då.
Tror du att grisar kan flyga också? Jultomten och tandfen?

Men se, nu är du där och målar ut igen, tills man inte känner igen ursprungstexten!

Hon kunde ju inte betala 17 000 kr/månad, och lghinnehavaren plockade själv dessutom ut bostadsbidrag (bidragsfusk), och pga det kunde L inte få bostadsbidrag. Dessutom har väl bl.a. DU flera gånger påpekat hur många konstiga personer som var skrivna på den adressen samtidigt.

Hon blev högst troligen LURAD, men kalla det inte att hon gjort sig "omöjlig"!!

Vilken onödig och helt orelevant kommentar att E inte köpt huset till sig OCH L, det finns säkerligen hundratusentals relationer i Sverige där den ena parten flyttar in i den andres bostad som denne själv köpt, betalat och ägt i flera ÅR innan hen träffade sin drömperson!!

Jag litar inte helt på vad hon säger, men hon är ju defenitivt INTE en yrkeskriminell, och jag är rätt övertygad om att hon är mycket, mycket ledsen och ångerfull över vad som hände och vill hjälpa till i utredningen.

Med den alkoholnivån i blodet kan hon ju möjligen ha haft en blackout, dilerium, eller en del minnesluckor, allt behöver inte vara lögn.
Senast redigerad av Marie-Antoinette 2021-10-15 kl. 17:10.
2021-10-15, 17:05
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Seriöst, ska polis avgöra om en psycobitch ska stanna kvar i en annan persons bostad?

japp, så gör polisen här där jag bor. En av bråkstakarna får åka någon annanstans en dag eller 3, det förhindrar nog många "onödiga" mord.

Polisen kunde ju ha tagit med L, till en fyllecell den kvällen......

E kanske hyrde ut ett rum till L......
2021-10-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Ja du, det finns ju många.
Men man får inte lova att filma någon utan personens tillåtelse, och än värre om personen nästan är naken. Då är man sjuk i huvudet om man gör så.
Men nu får du ge dig!
2021-10-15, 17:08
Medlem
Citat:
En användare här (som jag har stort förtroende för) skrev att L inte tyckte om att bli filmad. Jag har faktiskt tänkt på att det i trådstarten var rätt svårt att hitta foton på henne på nätet.

Hon kan ju ha foto/filmfobi. Det har jag, det har jag haft sedan ca 3-årsåldern.

E kunde ju även valt att respektera att L inte ville bli filmad, E hade även kunnat göra ett tryck på emergency-touchen på mobilen och kalla på polis när hon hämtade vapnet.
Hon har flera selfis på Facebook så det kan inte stämma!
2021-10-15, 17:13
Medlem
Citat:
Det är nog så att de planerade att lämna Bålsta. Sen att det snackas mycket på fyllan är en annan sak. En del människor klarar inte av ens att vara ensamma, de måste ha någon att sova med. Då kan man slänga ut lite linor överallt om man säger så..

Huset skulle ut till försäljning. Lydia ville inte bo i Bålsta, detta visste Emil. Så vi får väl tro då att de planerade att flytta nån annanstans. Men något gick fel. Kanske blev någon arg på detta beslut, vad vet jag?

Lydias barn ville inte vara där därför att de bråkades. Barn mår dåligt av att se sina föräldrar bråka, dricka m.m. Så inget konstigt alls.
Känner du Lydia eftersom du vet så mycket?
2021-10-15, 17:14
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
En användare här (som jag har stort förtroende för) skrev att L inte tyckte om att bli filmad. Jag har faktiskt tänkt på att det i trådstarten var rätt svårt att hitta foton på henne på nätet.

Hon kan ju ha foto/filmfobi. Det har jag, det har jag haft sedan ca 3-årsåldern.

E kunde ju även valt att respektera att L inte ville bli filmad, E hade även kunnat göra ett tryck på emergency-touchen på mobilen och kalla på polis när hon hämtade vapnet.
Har man fobi, blir man säkert väldigt arg och ledsen om någon gör något sådant. Men du hade väl ändå inte skjutit denne?
När hon hämtat vapnet var det nog för sent, då hade hon bestämt sig.
2021-10-15, 17:17
Avslutad
Citat:
stod det nånstans att han hade långbyxor? jag läste nånstans att han hade gröna kalsonger.
Svarta shorts och kallingar, läs ordentligt nästa gång.
2021-10-15, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Hon har flera selfis på Facebook så det kan inte stämma!

En selfie väljer man själv att ta och även vilken man publicerar dvs man har kontroll. Att andra oönskat filmar en är en Helt Annan Sak.
2021-10-15, 17:21
Avslutad
Citat:

Intresseklubben antecknar att du har foto/filmfobi sen 3-års åldern. Nu är det Lydia detta handlar om och att hon avrättat en människa. Tror inte att hon var så besvärad av att bli fotad eller filmad. Hon ville bli sedd, ville erövra män, känna hur hon fick dem att göra nästan vad som helst för henne. Vart är dessa män idag? De har flytt, Emil är död.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in