2021-10-15, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Men hon hade inga problem att gå lätt klädd annars heller eller visa tuttarna och be folk känna på dom. Hon var väldigt stolt över sina nya bröst när det begav sig.

Gränslös

Jaså, vet inte vem som spridit ut sånt, men har man inte själv sett det så kanske det bara är ett elakt rykte. Men om hon nu gjort så, så är hon i sin fulla rätt. Om hon hade silikonbröst så är det ju många kvinnor som vill känna, för att se hur det känns. Det har jag själv fått bevittna och de handlar inte om ngn sexuell handling då.
2021-10-15, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
E hade aktivt flyttat dit både L och hennes saker, de var sambos eller så var hon inneboende. Enligt lag kan man inte vräka folk hur som helst, ex mitt i natten.

han skulle ha gått till vänner&anhöriga i närheten över natten, eller ringt polis som fått avgöra vem som borde lämna bostaden över natten!
Nej, hon hade gjort sig omöjlig med hyresvärden och hennes prylar behövde förvaras, Emil hjälpte henne. Hon uppger att hon har rn egen lägenhet. Att de skulle varit sambos, är inte korrekt. Dessutom köpte Emil inte huset till sig och Lydia. Han hade inte träffat henne då.
Du litar på vad Lydia sagt, märkligt att hon först efter att ha fått se filmen, plötsligt drabbats av minnesförlust, just då.
Tror du att grisar kan flyga också? Jultomten och tandfen?
2021-10-15, 16:40
Avslutad
Citat:
E hade aktivt flyttat dit både L och hennes saker, de var sambos eller så var hon inneboende. Enligt lag kan man inte vräka folk hur som helst, ex mitt i natten.

han skulle ha gått till vänner&anhöriga i närheten över natten, eller ringt polis som fått avgöra vem som borde lämna bostaden över natten!
Seriöst, ska polis avgöra om en psycobitch ska stanna kvar i en annan persons bostad?
2021-10-15, 16:40
Medlem
Citat:
Men hon hade inga problem att gå lätt klädd annars heller eller visa tuttarna och be folk känna på dom. Hon var väldigt stolt över sina nya bröst när det begav sig.

Gränslös

Du verkar ha känt alt följt L under lång tid?
2021-10-15, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svennesanning
Nu får du väl lägga av snart?! Hur vet du detta? Var du där? Nej, just det!

Du har noll koll på vad som hänt innan denna film, för det har vi ej fått reda på. Rykten, hörsägen sprids här och blir sanningar. Lydia säger ju många ggr att allt finns på SMS, dessa SMS har vi ej fått se något utav, än!

Samma sak det här med att Emil inte skjutit något djur. Kanske har han inte gjort det heller? Vem vet. MEN, faktum är att den bild som lades upp på Facebook på Emils sida där det ligger ett ihjälskjutet djur, har Emils vänner bl a gratulerat honom- man skrev bl a i stil med att detta var annat än att stå och veva med fiskespö. Ett utav Emils ex gick också in och skrev under samma bild och han svarade henne. SÅ, antingen har Emil då ljugit för dom? Ibland vet inte alltid ens familj allt om en.

Varför jag skrivier detta är för att det hela tiden blir nya s.k sanningar.

Det som skett är hemsk. Dock ska vi nog förstå att Lydia trots allt verkar ha varit någon som familjen, iaf en del av dom har vänt sig till. Barnen har tyckt om Lydia så det känns nog fel att försöka ändra på det för i samma mening som man försöker ändra på detta, så säger man ju att hans ex ej har då haft förstånd då de valde att lämna barn där.

Att det eskalerat den senaste tiden för dessa två kan man ju förstå. Om vi går tillbaks i denna tråd kan man läsa mkt som idag verkar ha stämt förträffligt. Finns folk som vet en hel del härinne. Sen finns de dom som sprider ut rykten som grundar sig på rent hat.
Lydias egna barn ville inte vara där. Vad Emils barn vet jag inte, de äldre troligtvis inte
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Gränslös

Alla vittnar om att det var mycket varmt den där kvällen, E satt ju i bara kalsingar där.

kanske hon sov och blev väckt av E, hon kanske alltid sover i bara trosor, det är det många som gör.

Det KAN ju finnas andra anledningar menar jag, jag vill försöka att vidga din box lite.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, hon hade gjort sig omöjlig med hyresvärden och hennes prylar behövde förvaras, Emil hjälpte henne. Hon uppger att hon har rn egen lägenhet. Att de skulle varit sambos, är inte korrekt. Dessutom köpte Emil inte huset till sig och Lydia. Han hade inte träffat henne då.
Du litar på vad Lydia sagt, märkligt att hon först efter att ha fått se filmen, plötsligt drabbats av minnesförlust, just då.
Tror du att grisar kan flyga också? Jultomten och tandfen?

Det är kanske inte alls som du tror. Kanske det var helt annorlunda.
Och huset lade sinte ut för att han ville bli av med henne, de planerade att flytta bort från Bålsta.
2021-10-15, 16:46
Avslutad
Citat:
Det är kanske inte alls som du tror. Kanske det var helt annorlunda.
Och huset lade sinte ut för att han ville bli av med henne, de planerade att flytta bort från Bålsta.
Enligt Lydia, vad Emil hade för avsikt är nog inte vad Lydia planerat i sin egna lilla värld
2021-10-15, 16:46
Medlem
Citat:
Seriöst, ska polis avgöra om en psycobitch ska stanna kvar i en annan persons bostad?

Mumsbulle, du glömmer bort en sak. Deras bråk var inget nytt för denna kväll. De bråkades ofta och sen var det sams igen. De var två människor som var väldigt berusade som druckit mkt under en lång tid. Då fungerar inget normalt längre.
Sen vet vi ju inte så mkt mer om vad som hänt, kanske har Emil haft kontakt med många kvinnor? För stod det inte nånstans att han skickat sms till exet om att få sova på soffan där? Samma ex som Lydia försökte hjälpa honom att få träffa sina barn.
2021-10-15, 16:47
Medlem
Citat:
Alla vittnar om att det var mycket varmt den där kvällen, E satt ju i bara kalsingar där.

kanske hon sov och blev väckt av E, hon kanske alltid sover i bara trosor, det är det många som gör.

Det KAN ju finnas andra anledningar menar jag, jag vill försöka att vidga din box lite.

Du behöver inte vidga min box. Den är vidöppen.

Det säger ju L i förhöret, att det är varmt och de därför burit ut bäddmadrassen för att sova där ute.
2021-10-15, 16:49
Avslutad
Citat:
Mumsbulle, du glömmer bort en sak. Deras bråk var inget nytt för denna kväll. De bråkades ofta och sen var det sams igen. De var två människor som var väldigt berusade som druckit mkt under en lång tid. Då fungerar inget normalt längre.
Sen vet vi ju inte så mkt mer om vad som hänt, kanske har Emil haft kontakt med många kvinnor? För stod det inte nånstans att han skickat sms till exet om att få sova på soffan där? Samma ex som Lydia försökte hjälpa honom att få träffa sina barn.
Du verkar insatt i Lydias liv och planer. Berätta för mig om henne, eftersom du anser att jag har helt fel.
2021-10-15, 16:54
Medlem
Citat:
Enligt Lydia, vad Emil hade för avsikt är nog inte vad Lydia planerat i sin egna lilla värld

Det är nog så att de planerade att lämna Bålsta. Sen att det snackas mycket på fyllan är en annan sak. En del människor klarar inte av ens att vara ensamma, de måste ha någon att sova med. Då kan man slänga ut lite linor överallt om man säger så..

Huset skulle ut till försäljning. Lydia ville inte bo i Bålsta, detta visste Emil. Så vi får väl tro då att de planerade att flytta nån annanstans. Men något gick fel. Kanske blev någon arg på detta beslut, vad vet jag?

Lydias barn ville inte vara där därför att de bråkades. Barn mår dåligt av att se sina föräldrar bråka, dricka m.m. Så inget konstigt alls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in