2021-10-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Menar du stämjärnet som absolut inte är ett stämjärn enligt kriminaltekniker Lindblom

https://www.flashback.org/sp48103863?

Precis! De närmaste jag kunnat hitta utifrån rättsläkarens beskrivning av skadorna är en sk. ”pipe-dagger” som tydligen är ett asiatiskt kampsports vapen. Frågan är ju då vem i FP som figurerat med den typen av vapen?
Citera
2021-10-15, 15:02
Medlem
DopaminLarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Menar du stämjärnet som absolut inte är ett stämjärn enligt kriminaltekniker Lindblom

https://www.flashback.org/sp48103863?
Stämjärnet som K köpte veckorna innan och som försvann samtidigt som V dog. Kampsportsvapen... kom tillbaka till verkligheten. Och dumpningen av hunden är det tyst om.
Citera
2021-10-15, 16:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Stämmer, hände under vistelsen på anstalten Kumla.
Helt sinnessjukt att han flyttades till kvinnoanstalt. Att han nu är fri. Har blivit pappa? Hur går könsbytet? Otroligt tillåtande. Ska samhället betala för sånt här? Som en jävla cirkus.
Citera
2021-10-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DopaminLars
Stämjärnet som K köpte veckorna innan och som försvann samtidigt som V dog. Kampsportsvapen... kom tillbaka till verkligheten. Och dumpningen av hunden är det tyst om.

Var i FUP står det att KMJ köpt ett stämjärn ”veckorna innan”???

Enligt rättsläkarutlåtandet var det ett smalt dubbel-eggat, halvmåne format (skålformat) och spetsigt (kil format) tillhygge som använts som mordvapen vilket stämmer helt överens med beskrivningen av en Pipe Dagger, tror du mig inte så bör du kolla in länken nedan och jämföra den mot beskrivningen av mordvapnet som finns i förundersökningsprotokollet.

https://www.trueswords.com/Condor-Pipe-Knife-Dagger-with-Sheath-20236
Citera
2021-10-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Helt sinnessjukt att han flyttades till kvinnoanstalt. Att han nu är fri. Har blivit pappa? Hur går könsbytet? Otroligt tillåtande. Ska samhället betala för sånt här? Som en jävla cirkus.

Ja, vill man inte betala för sånt så är de ju helt fritt att lämna Sverige 🇸🇪 och flytta till Mexiko 🇲🇽 😆
Citera
2021-10-16, 05:35
Medlem
Citat:

Jag har ingen expertkoll på hur könsbyten fungerar, men att han skulle kunna bli pappa nu låter otroligt.
Citera
2021-10-16, 05:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Jag har ingen expertkoll på hur könsbyten fungerar, men att han skulle kunna bli pappa nu låter otroligt.
Det är just det som är grejen, han har inte fullföljt sin väg att "bli kvinna"
Han lurade systemet och tog sig till kvinnofängelset, hur sjukt?
Undrar hur de kvinnliga medfångarna hade det med KJ runt sig?
Citera
2021-10-16, 06:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
Wow 😅
Snacka om en damp-attack😂
Jag är här för att föra en kriminologisk diskussion med relativt vettiga människor om just Boden Fallet. Varför är du här? För att dampa loss mot medskribenter som inte har samma vit makt narrativ som du har?
Skärpning tack 🙏
Tycker du att det är vettiga människor här? Intressant, känner mig genast smartare🙄
Kanske du kan svara på vad du har för kriminologisk teori gällande KJs könsbyte? Utan att komma med fjanterier om att man kan dra till Mexico, tack.
Jag tror att KJ inte någonsin tänkt fullfölja och operera bort pillesnoppen, utan han vill pusha gränser och se vad som går att komma undan med. Tror du han "fick till det" på kvinnoanstalten?
Han är smartare än rättssystemet.
Hur tror DU att KJ lyckades städa undan bevis? Det är mycket blod som bör ha varit oerhört knepigt att städa bort.
Citera
2021-10-16, 06:43
Medlem
Har fanskapet blivit pappa nu?
Fick han komma till kvinnofängelse innan han gjort könsbyte?
Citera
2021-10-16, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Har fanskapet blivit pappa nu?
Fick han komma till kvinnofängelse innan han gjort könsbyte?
Vad jag förstått, så är det inte "korrigerat" därnere.
Han behöver ju inte det heller, det finns ju bregott och analen är ju kvar? Varför ta bort snoppis?

Att ändra namn och få ändra könstillhörighet är lite friare nu. Se bara på styckmördarna, där Rut/Leo nu ska till anstalt bland de hårda grabbarna..i en flickas späda kropp..lämpligt?
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-10-16 kl. 09:06.
Citera
2021-10-16, 14:41
Medlem
Citat:
Tycker du att det är vettiga människor här? Intressant, känner mig genast smartare🙄
Kanske du kan svara på vad du har för kriminologisk teori gällande KJs könsbyte? Utan att komma med fjanterier om att man kan dra till Mexico, tack.
Jag tror att KJ inte någonsin tänkt fullfölja och operera bort pillesnoppen, utan han vill pusha gränser och se vad som går att komma undan med. Tror du han "fick till det" på kvinnoanstalten?
Han är smartare än rättssystemet.
Hur tror DU att KJ lyckades städa undan bevis? Det är mycket blod som bör ha varit oerhört knepigt att städa bort.

1. Ja, ibland men dock inte så ofta som jag jag skulle önska.

2. Vad har GM’s könsbekräftande process med GM’s dom att göra?

3. Med tanke på min erfarenhet av att jobba på Hinseberg så skulle jag säga nej, det är högre sannolikt att hon fick till det med någon av vakterna då det är så det går till här.

4. Ingen aning, det ligger utanför min expertis. Utifrån rättsläkaren var dock kroppen nästan helt tömd på blod vilket betyder att om det nu var KJ som gjorde detta så betyder det att hon städade undan 4-5 liter med blod. Prova och häll ut den mängden mjölk på golvet och ta tid på hur lång tid det tar å städa undan.
Citera
2021-10-16, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheShadowMaster
1. Ja, ibland men dock inte så ofta som jag jag skulle önska.

2. Vad har GM’s könsbekräftande process med GM’s dom att göra?

3. Med tanke på min erfarenhet av att jobba på Hinseberg så skulle jag säga nej, det är högre sannolikt att hon fick till det med någon av vakterna då det är så det går till här.

4. Ingen aning, det ligger utanför min expertis. Utifrån rättsläkaren var dock kroppen nästan helt tömd på blod vilket betyder att om det nu var KJ som gjorde detta så betyder det att hon städade undan 4-5 liter med blod. Prova och häll ut den mängden mjölk på golvet och ta tid på hur lång tid det tar å städa undan.

1. Vad menar du med ditt svar på fråga 1?

2. Jag tycker det är märkligt att det inte kommit fram tidigare, hans önskan om att bli eller vara kvinna.
Har han opererat bort dicken?

3. Du jobbar på Hinseberg? Tillåter ni interner att vara med vakterna? Trodde det inte var lämpligt.. hur går det till?

4. Hon tömde kroppen på blod? Hur var han en hon redan då V mördades? Jag undrar hur det ens går att "tömma" en kropp på blod? Måste det göras som vid en halalslakt? Att det rinner ur naturligt? Medan djuret lever? Hur skulle det gått till? Jag undrar verkligen😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in