Har aldrig sagt att det inte var ett rån säger att dree low var utanför butiken det var några yngre som gjorde det alltså han var aldrig inne i butiken
Jaha? Vad gjorde han utanför? Höll knas som en jävla springpojke eller? Hahahahaha.....
Har aldrig sagt att det inte var ett rån säger att dree low var utanför butiken det var några yngre som gjorde det alltså han var aldrig inne i butiken
Jo jag vet från säker källa att han va inne i kiosken och aktiv med de andra pojkarna.
Finns ju bilder på tex Instagram från FUP att han är inne i butiken. Är du blåst eller?😅
Av FUP framgår det att Dree Low ett par dagar innan själva rånet hade dispyt av något slag med säljare i butiken som vägrade sälja honom något sent på kvällen.
Jag antar han kände väl ”va fan vem kan säga nej till mig. Jag är kungen här”. Så ett par dagar senare tar han med små barn alla födda +2000 talet och ska leka ball inför de genom att säga. Ta vad ni vill från butiken jag bestämmer här.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!