2021-10-09, 15:09
Medlem
Programledaren Laila Neagu mer känd under namnet som Rebecca Fallenqvist är inte etnisk svensk utan en rumänsk zigenare. Hennes mamma gifte sig med en jude i Malmö och därmed bytte hela familjen namn och efternamn.

Jude partiet SD är ett hot mot Sverige.
Citera
2021-10-09, 21:45
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Programledaren Laila Neagu mer känd under namnet som Rebecca Fallenqvist är inte etnisk svensk utan en rumänsk zigenare. Hennes mamma gifte sig med en jude i Malmö och därmed bytte hela familjen namn och efternamn,

Utveckla att på vilket sätt så är Jude partiet SD är ett hot mot Sverige
Citera
2021-10-09, 21:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Programledaren Laila Neagu mer känd under namnet som Rebecca Fallenqvist är inte etnisk svensk utan en rumänsk zigenare. Hennes mamma gifte sig med en jude i Malmö och därmed bytte hela familjen namn och efternamn. Jude partiet SD är ett hot mot Sverige.

Riks är en kanal för SD inte för Nordiska Motståndsrörelsen. Varför kritisera dem för att inte vara nazister när de inte utger sig för att vara nazister? Det vore som att kritisera MP för att driva klimatpolitik. Helt ologiskt.
Citera
2021-10-09, 21:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Finns några av dessa riksreportrar i bikini?

Lite för kallt så här års? Kanske om de åker på semester till varmare länder?
Citera
2021-10-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Riks är en kanal för SD inte för Nordiska Motståndsrörelsen. Varför kritisera dem för att inte vara nazister när de inte utger sig för att vara nazister? Det vore som att kritisera MP för att driva klimatpolitik. Helt ologiskt.

Flashback, folk tror att vänster är för Thatcher, så länge det som händer går emot deras världsbild.

Nu röstar jag inte SD men de har i alla fall en liten del gammal värdegrund. SD behövs för att modernisera marxismen, helt klart. Hellre gamla s än nya v, helt klart.

Riks är ju skit i mina ögon, givetvis. Men vad det har med nazismen att göra, ställer jag mig frågande till.

Edit; kollaa kestää.

Edit2; inte för att ta idéer nödvändigtvis, utan för att ha en motpol. Givetvis är en del idéer bra, SD är sekulär till skillnad från delar av vänstern nu för tiden, exempelvis.
Senast redigerad av aktamig 2021-10-09 kl. 22:03.
Citera
2021-10-09, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Finns några av dessa riksreportrar i bikini?

Jadå Rebecka är först ut.

Citera
2021-10-11, 11:35
Medlem
Vad har Emmie för bakgrund?
Citera
2021-10-11, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
Vad har Emmie för bakgrund?
En förälder från Sverige och en från Sydamerika om jag minns rätt. Hon berättade det i något avsnitt men jag kommer inte ihåg mer än så.

Eller du kanske menade hennes bakgrund inom jobb och utbildning? Det har jag inte koll på.
Senast redigerad av P71 2021-10-11 kl. 16:44.
Citera
2021-10-12, 19:12
Medlem
Citat:
Programledaren Laila Neagu mer känd under namnet som Rebecca Fallenqvist är inte etnisk svensk utan en rumänsk zigenare. Hennes mamma gifte sig med en jude i Malmö och därmed bytte hela familjen namn och efternamn.

Nu taggar vi ned jude-hatet och är inte taskiga mot Rebecca T.
Eller någon annan. Rasism är inget bevis på intelligens.
Gå genast upp på ditt rum!
Citera
2021-10-14, 17:12
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Alla kollar på kvinnor och kvinnor kan driva med och kritisera andra kvinnor.
Så ett smart upplägg att nästan bara ha snygga kvinnor i kanalen.

Det du beskriver är ju kvotering rakt av. Kvotering är ju något som har använts friskt av vänstern och etablissemanget, och just detta är ju något som högern i allmänhet och SD synnerhet ställt sig kritiska till. Men du tycker alltså det är bra med kvotering, eller är det bara okej när SD använder sig av det.

Sedan det här med "snygga kvinnor" är ju subjektivt.
Citera
2021-10-14, 17:21
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Det du beskriver är ju kvotering rakt av. Kvotering är ju något som har använts friskt av vänstern och etablissemanget, och just detta är ju något som högern i allmänhet och SD synnerhet ställt sig kritiska till. Men du tycker alltså det är bra med kvotering, eller är det bara okej när SD använder sig av det.

Sedan det här med "snygga kvinnor" är ju subjektivt.
Nej det är inte kvotering utan tvärtom, man använder de som är bäst för jobbet dvs yngre kvinnor med ett vackert utseende och som är slängda i käften.

Smaken är väl iofs som baken, att du ligger hemma och runkar till Åsa Domeij eller Ulla Andersson är din ensak.
Citera
2021-10-14, 17:41
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Nej det är inte kvotering utan tvärtom, man använder de som är bäst för jobbet dvs yngre kvinnor med ett vackert utseende och som är slängda i käften.

Smaken är väl iofs som baken, att du ligger hemma och runkar till Åsa Domeij eller Ulla Andersson är din ensak.

Något som bara låter som ett svepskäl, och som kan användas när som helst i så fall, - Ska vi ta han som har flera års erfarenhet av branschen och är socialt kompetent eller ska vi ta hon som är ung och snygg? " Detta är förövrigt inget program för Paradise Hotel eller liknande så ser inte hur utseendet kan vara så väsentligt.

Din teori om att så fort en snygg tjej säger en sak så kommer alla tjejor som lyssnar att ändra uppfattning och ta efter den snygga direkt är ju helt efterbliven. Det stämmer helt enkelt inte.

Tex om en snygg tjej som Zara Larsson eller någon annan står och propagerar för vänstern så lär inte det få mig att ändra uppfattning, jag kommer fortfarande tycka de är dumma i huvudet oavsett hur snygga de är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in