När man läser han partis grundprogram förstår man det inte handlar om folket utan partistyrelsen intressen.
-Nej till parkeringsböter, som håkan får ofta tydligen
-medborgarlön, så håkan kan få pengar utan att göra något
-skulder avskrivs vid 65 års ålder, passar han som har skulder.
Loggade in på yoooootube med gammalt konto blev blockad rätt så fort när man frågade om loggboken 😜
Känsligt ämne för en som gillar yttrandefrihet, sanning och transparens.
Haha det måste ha funnits punkter gällande att slopa alkoholmonopolet samt att ta bort alkoholskatten? Då skulle det bli ett liv tämligen fritt från bekymmer för honom.
Haha det måste ha funnits punkter gällande att slopa alkoholmonopolet samt att ta bort alkoholskatten? Då skulle det bli ett liv tämligen fritt från bekymmer för honom.
Dom kommer ju in i Riksdagen. Då har han råd. Represenationskonto också 😉
Hittar inte klippet där han visar upp p-boten, men boten utfärdades på ynglingagatan i Stockholm. Minns att han även filmade hur bilen stod på en lastplats vid nummer 5. Givet hans slöa inställning till övriga medborgare så gissar jag att ställt bilen så nära som möjligt för att slippa gå. En annan indikation är när han "blev rånad" efter kfm-räden i våras, få satt han i bunkern med blått öga och sa att det hände i Vanadislunden.
Jag undrar dock om det verkligen är han som står för hyran av bunkern, det finns klipp på när flera foliehattar träffas där. Han har dessutom inte sånt därifrån på länge så jag kan tänka mig att han kanske inte längre kan komma och gå som han vill, kanske efter att han flyttade in där efter båtbeslaget?
Har nån video där han tar upp alkohol skatten, han tyckte den skulle sänkas för nu var det så många som åkte till Tyskland och handlade.
Hittar inte klippet där han visar upp p-boten, men boten utfärdades på ynglingagatan i Stockholm. Minns att han även filmade hur bilen stod på en lastplats vid nummer 5. Givet hans slöa inställning till övriga medborgare så gissar jag att ställt bilen så nära som möjligt för att slippa gå. En annan indikation är när han "blev rånad" efter kfm-räden i våras, få satt han i bunkern med blått öga och sa att det hände i Vanadislunden.
Jag undrar dock om det verkligen är han som står för hyran av bunkern, det finns klipp på när flera foliehattar träffas där. Han har dessutom inte sånt därifrån på länge så jag kan tänka mig att han kanske inte längre kan komma och gå som han vill, kanske efter att han flyttade in där efter båtbeslaget?
Mest troligt står inte han för hyran där. Han ska ju bo gratis
När man läser han partis grundprogram förstår man det inte handlar om folket utan partistyrelsen intressen.
-Nej till parkeringsböter, som håkan får ofta tydligen
-medborgarlön, så håkan kan få pengar utan att göra något
-skulder avskrivs vid 65 års ålder, passar han som har skulder.
Loggade in på yoooootube med gammalt konto blev blockad rätt så fort när man frågade om loggboken 😜
Känsligt ämne för en som gillar yttrandefrihet, sanning och transparens.
Fattas bara fri sprit o bredare trotarer!
Men det kommer nog.😉
Deras program är ju inte jätte Höger?😊
Vet inte om det ingår i partiprogrammet men Håkan naturligtvis har åsikter om monopolet 😂
"Det väldigt, mest skrämmande i det här systemet det var att man upprättade register för att tillämpa det här systemet. Och så nykterhetsnämnder införde man, och dom var kvar till 1974 i stor utsträckning, knappt 20 år efter att motboken avskaffats. I centralregistret som sköttes av Systembolagets monopol så samlade man jättemycket information om svenskarnas skötsamhet och nykterhet, där hade dom uppgifter om socialhjälp, fängelsevistelser och om man blev gripen av polis, skatteslarv [...] Det här är nåt som dagens svenskar måste känna till" han gillar det förgångna men jag förstår att detta är det han fruktar mest 😂😂😂