2021-07-09, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Hur kan man vara aktiv vpl officer?
Ändra var man krigsplscerad som vpl fänrik fick man aktiv tjänst e blev reservofficer då var man inte värpliktig längre
Utan aktiv.
Sen upphörde plikten vid 47 då alla fick ett brev från ÖB
Nu är det 65 år men brev från ÖB får iaf Officerare som slutar har jag hört 😉.
Alltså inte från Försvarsministern som HB brukar hävda.
Som att en av våra hala politiker skullen skita ned sig med sånt.
som sagt ett brev vi alla vill se.😂

Var inte masten lagad han tiggde väl stålar till det?
När han satt o grät om alla onda troll som var elaka mot stackars Håkis.
Som.skulle segla runt ensam o glömmd o sluta på YT det var han sista sändning.😭
Men nej pajasen ljög bara för att få sympati o stålar till öllådor som han gör plakat av.
Jo han får ju offra sig o dricka ur burkarna i dem först stackarn 😁

Det är så mycket konstigt och så mycket lögner så man orkar inte gå in på det. Det är mycket normala människor vill se. De enda som sväljer allt det där rakt av är Lärjungarna.
Citera
2021-07-09, 11:01
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Pajasen Bergmark borde göra en storstädning i YT-Kapsylen, rensa bort 80% av tramsklippen och slänga upp en presenning som bakgrund i fartyget och ställa en Kalashnikov på sidan och bjuda in lite invandrare som dåren kan intervjua tillsammans med Sheriffen, då blir det Showtime .. HB beklagar sig över de enorma förlust inkomsterna fr YT, de kommer aldrig att släppa igenom reklamen, så Hakan får snällt jobba gratis tills YT-kapsylen stängs ner.

HB life story ..
https://youtu.be/9QPvH3zASMU

I klippet nämns inget om detta konkursade
bolag men som ligger kvar.
https://www.merinfo.se/foretag/Doris-och-Rut-AB-5565996633/2k1umhl-gaaf/styrelse-koncern

Vad kan leverans seglingar vara för uppdrag?

Undrar varför han väljer att inte synas i kamera? Ska det simulera traditionellt sommarprat i radio?

Man får se hans smutsiga sittbrunn i över en kvart. Om man nu ska ska göra ett klipp på det sättet kunde han väl lagt en liten stund på att tvätta av, lägga upp dynorna och kanske dukat upp nån somrig brunch. Jag bryr mig inte så mycket av vad han säger, stör mig mest på att han med så lätta medel kan höja kvalitén på sina klipp. Men han saknar ork och driv.
Citera
2021-07-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Undrar varför han väljer att inte synas i kamera? Ska det simulera traditionellt sommarprat i radio?

Man får se hans smutsiga sittbrunn i över en kvart. Om man nu ska ska göra ett klipp på det sättet kunde han väl lagt en liten stund på att tvätta av, lägga upp dynorna och kanske dukat upp nån somrig brunch. Jag bryr mig inte så mycket av vad han säger, stör mig mest på att han med så lätta medel kan höja kvalitén på sina klipp. Men han saknar ork och driv.

Verka som HB är rätt lättstyrd och vill vara som alla de andra i denna skara av YT:bers
som sysslar med samma trams, men att berätta sin livshistoria på 16min, så kan man
lika gärna skippa det. Jag säger inget om de som gör ett seriöst intryck, så funkar det,
men denna pellejöns borde nog tänka om helt. Känslan är att YT låter kapsylen sakta men
säkert självdö, då HB aldrig kommer att få några annonsintäkter .. ever ..
Citera
2021-07-09, 13:21
Medlem
Citat:

Jag tänkte på samma sak, att han hade kunnat filma ut över hamnen tex.
Det är väl samma sak när han filmar sig själv i en tröja han burit i flera dagar ibland veckor och är drängfull.
Allt han vill förmedla faller platt på sådant.
Sköter han puts o hygien och han sig och filmar nykter ger det en helt annan bild.
Men han orkar inte bry sig!
Blir bara arg.
Känns som missbruket tagit överhanden?
Tragiskt nog.
Senast redigerad av Ritva2 2021-07-09 kl. 13:26. Anledning: Stavfel
Citera
2021-07-09, 18:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Sinnessjukt dålig vy, dessutom: nedåt, med nån jävla burk på golvet, plastback till hämtmat?

Det intressanta med den här lilla livslinjen vi får presenterad för oss är att det verkar gått hyfsat för honom fram till runt -90, sen hände något: "halkade in i byggbranschen, och där är jag kvar", säger han med lite darr på rösten (innan var det "skryt-harkel-tics" när han snackar dyk-uppdrag). Något säger mig att han kanske varit bra mycket mer alkad under 80- och 90-talet, han köptes ut bland annat ("ingen lönsamhet i företaget")...
Citera
2021-07-09, 19:30
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Hur tvättar Håkan sina kläder eller duschar/allmänt håller koll på den personliga hygienen?
Citera
2021-07-09, 20:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Hur tvättar Håkan sina kläder eller duschar/allmänt håller koll på den personliga hygienen?
Jag tippar på: "servicestuga" i hamnen, duschen i omklädningsrummet till innertaksjobbet och kanske spelar han även på bortaplan nån gång då och då...?
Citera
2021-07-09, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tippar på: "servicestuga" i hamnen, duschen i omklädningsrummet till innertaksjobbet och kanske spelar han även på bortaplan nån gång då och då...?

Det har varit en som skrivit att han måste komma och hämta tvätten ett par ggr.

Att han har bortamatcher tvivlar jag starkt på. Men vem vet.
Citera
2021-07-10, 11:09
Avslutad
Citat:

Alla dynor är nog skitiga också för den delen. Han har en sån under huvudet där han sover i kajutan. En blå med vita kanter. De andra ligger väl nersmutsade av hans flottiga hår i en säck nånstans i kajutan och väntar på tvätt.
Citera
2021-07-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Alla dynor är nog skitiga också för den delen. Han har en sån under huvudet där han sover i kajutan. En blå med vita kanter. De andra ligger väl nersmutsade av hans flottiga hår i en säck nånstans i kajutan och väntar på tvätt.

Undra vad kronkalle tänkte när de dammsög fartyget
Citera
2021-07-10, 13:35
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Borta plan hos vem, Öyvind? Tror knappast en kvinna vill ha den slusken rumla runt bland nytvättade lakan i sin säng.
Citera
2021-07-10, 13:37
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Undra hur mycket HB tjänar på Swish per månad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in