2021-10-14, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Menar du att Islam skadar hjärnan?

Han var av en annan religion när han blev mentalt sjuk. Knarkade och hade andra problem. Vilken religion har norska/danska föräldrar?
Citera
2021-10-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
Och därmed kommer han av allt att döma att dömas som psykiskt störd, till skillnad från om han hade varit Blå.

Definitivt
Citera
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blvrbbl
Jag pratar så som det är.

Gör inte koppling som inte finns. Han och islam är som att du jämför äpple och päron.

Hans hjärna är skadad annars gör man inte så här.

Ja hans hjärna är skadad pga islam
Citera
Medlem
Citat:
Han var av en annan religion när han blev mentalt sjuk. Knarkade och hade andra problem. Vilken religion har norska/danska föräldrar?

Läs vad bekanta och familjen säger om honom så fattar du grundproblemet.
Citera
2021-10-14, 12:18
Medlem
1. Sinnessjukdom är väl ett kriterium för att vara muslim?
2. Märkligt att när en muslim begår ett dåd så heter det snabbt att denne aldrig har varit muslim etc., men så fort någon som Breivik eller Mangs begår ett brott så är det omedelbart nazism, SD etc. Förmågan till konsekvens hos det vänsterliberala anhanget är inte direkt spikrakt.
3. Hade mannen gjort någon välgärning och varit diagnostiserad med någon psykisk sjukdom så hade det vänsterliberala anhanget ändå försökt in absurdum vederlägga eventuella arabiskt släktskap.
4. Sjuk eller ej, han såg sig själv som muslim då han konverterade. Huruvida dådet i Norge är relaterat till sin konversion återstår att se.
Citera
2021-10-14, 12:18
Medlem
Citat:

Nu får ni gräva lite mer.
Citera
2021-10-14, 12:19
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
En armborst borde väl vara mer effektiv?
Tar ju lång tid att ladda i jämförelse. Jag tror att man hade varit stressad av att inte kunna försvara sig under tiden man laddar.
Citera
2021-10-14, 12:20
Medlem
RonPaul2008s avatar
För att bli muslim så har han tagit shahada. Muslimerna som tagit emot honom som muslim struntar fullständigt i hans psykologiska tillstånd vilket är ett problem, kanske skulle en psykologisk utvärdering ske vid varje shahada?
Citera
Medlem
Citat:
Jag pratar så som det är.

Gör inte koppling som inte finns. Han och islam är som att du jämför äpple och päron.

Hans hjärna är skadad annars gör man inte så här.

Om det du säger stämmer så undrar jag var alla högljudda protester från muslimer är? Hur många attentat sker inte världen över i islams namn, utan att vi hör så mycket som ett pip från alla muslimer? Skulle jag ha tillhörighet till vilken typ av grupp som helst och folk valde att mörda, våldta och skända i den gruppens namn så hade jag ju antingen lämnat gruppen eller högljutt protesterat.

Men som vanligt är det tyst från alla muslimer.
Citera
Avslutad
Citat:
Jävla fegis dödar fyra äldre kvinnor..

Kvinnorna var i 50 års åldern. Knappast ”äldre kvinnor”. Medelålders
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lutefisk
Det står i flere artikler at han er født og er oppvokst i Norge. Dansk mor og norsk far.

Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Hans far är norsk och hans mor danska. Född och uppvuxen i Norge men dansk medborgare på grund av modern.

Ok. Lutade åt något som det med tanke på först hur media skrev. Sedan eftersom det var norska vården han haft kontakt med. Mer som en av sina än att referera honom till vården i Danmark istället som ju är mer brukligt om man är medbirgare i det landet.
Citera
Medlem
TheJackets avatar
Citat:

Så man måste vara mentalt sjuk för att söka sig till Islam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in