2021-10-13, 20:04
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Kolla dessa nicknames som skriver mycket korta inlägg, luktar fejkprofiler lång väg och helt plötsligt dog subscribe's = Dåren har väl inte råd att köpa 100 subscribe varje vecka nu, bara löjligt att pajasen bergmark försöker hålla skenet uppe i en kall segelbåt på land

Han vill ju inte att Cykelmössan med de stirriga ögonen kommer i fatt honom! Joootooob är det enda mytomanen har! Finns det ingen runt Huddinge som kan ta en bild när fyllot baxar in sig på båten på land! 😂
Citera
2021-10-13, 20:08
Medlem
Mr yttrandefrihet har äntligen lärt sig hur man blockar användare, antar man frågat förmycket om saker han ljugit om 😜
Citera
2021-10-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Han vill ju inte att Cykelmössan med de stirriga ögonen kommer i fatt honom! Joootooob är det enda mytomanen har! Finns det ingen runt Huddinge som kan ta en bild när fyllot baxar in sig på båten på land! 😂

Är på jobb, annars hade jag gjort det ..

Hamnvägen 7 (Huddinge Båtklubb)
https://maps.app.goo.gl/KedU7eKqqMRC7oNB8
Citera
2021-10-13, 20:15
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Kolla dessa nicknames som skriver mycket korta inlägg, luktar fejkprofiler lång väg och helt plötsligt dog subscribe's = Dåren har väl inte råd att köpa 100 subscribe varje vecka nu, bara löjligt att pajasen bergmark försöker hålla skenet uppe i en kall segelbåt på land

Men hur håller han isär allt ? Otroligt om det är så. Jag tycker också att aktiviteten är otroligt låg med 17 000 prenumeranter...
Citera
2021-10-13, 20:20
Medlem
Varför lägger han en massa tid på att ladda upp någon annans video istället för att bara länka den?

Och när han väl kommer på att han kan länka, så LÄSER HAN UPP url:en!

(Dessutom har han missat att det finns sju filmer, han tror det bara finns två. Han har också missat att det finns en summering över vad alla filmer innehåller, med tidsstämplar. Research på högsta nivå...)
Citera
2021-10-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Varför lägger han en massa tid på att ladda upp någon annans video istället för att bara länka den?

Och när han väl kommer på att han kan länka, så LÄSER HAN UPP url:en!

(Dessutom har han missat att det finns sju filmer, han tror det bara finns två. Han har också missat att det finns en summering över vad alla filmer innehåller, med tidsstämplar. Research på högsta nivå...)

Inga Britta, Margit och Klas Göran tycker han är sååå duktig som hittat två filmer från en sida han är så insatt och duktig. Suck de måste vara totalt hjärndöda, förlåt..
Citera
2021-10-13, 20:44
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.

Ja Beggis har verkligen inget annat. Man kan säga mycket om cykielmössan men han har en snygg ung tjej och det är fina damer därnere i videorna. Knappt hälften så gamla som han också. Antingen har han en FB dase eller så har han så gott om pengar som en del tror.
Citera
2021-10-13, 20:45
Medlem
Citat:

Måste vara han själv.
Fattar inte att han lägger pengar på sån skit.
Men är väl det han får Cred i sekten för?
Kunde väl betalt lite skulder ist.?😉
Citera
2021-10-13, 20:47
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Måste vara han själv.
Fattar inte att han lägger pengar på sån skit.
Men är väl det han får Cred i sekten för?
Kunde väl betalt lite skulder ist.?😉

Betala skulder ? Han satsar allt på ett kort nu. En comeback 👍
Citera
2021-10-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Prova igen. Jag kan kommentera nu igen.

Kan kommentera, ser dem men fick aldrig svar vilket var märkligt då oftast blev nån sur.
Logga ut och kollade och mina kommentarer är dolda vilket betyder han blockat/döljt mig
Citera
2021-10-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Men hur håller han isär allt ? Otroligt om det är så. Jag tycker också att aktiviteten är otroligt låg med 17 000 prenumeranter...

Det luktar lika illa som det nog gör i kajutan.?
Nu måste han väl skita i garderoben
När klubben har stängt?.
Och avspolningen var 14 dag lär väl utebli?
Luktar nog inte mums i kajutan?
Kanske därför han tappade håret på sidan.😂
Citera
2021-10-13, 21:00
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Kan kommentera, ser dem men fick aldrig svar vilket var märkligt då oftast blev nån sur.
Logga ut och kollade och mina kommentarer är dolda vilket betyder han blockat/döljt mig

Ok. Loggat ut har inte jag gjort. Bara uppdaterat. Kanske är samma för mig ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in