Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Slutet nära för Kina-Joe? Kan inte vara kul att redan förstört allting man rört vid och vara den sämsta presidenten genom tiderna i USA när man inte ens lyckades vinna valet legitimt?
Många vänsterdårar har redan insett att Trump redan vunnit 2024 om dom nu inte försöker fuska igen(detta måste GOP åtgärda). Frågan är om TDS-dårarna på forumet är nöjda med jobbet denna katastrofala administration gjort hittills? Eller det är väl bara orange man bad? Haha!
Trumpare här, men jag är faktiskt inte helt övertygad om att Biden vann genom valfusk. Jag ändrar gärna uppfattning om saken, men låt mig presentera mina argument:
Förutan medias och BigTechs mörkläggande av sanningen hade Biden såklart inte vunnit. Men jag förstår inte riktigt varför det nödvändigtvis var valfusk som avgjorde. Media och Bigtech hetsade mot Trump och många gick på deras lögner. Trump hade en personlighet som retade många. Nästan ingen röstade för Biden, men många röstade mot Trump. Många gjorde det för att media hetsade dem att göra det. för att de inte orkade höra mer om Trump.
Jag har visserligen inte följt auditerna särskilt väl men jag brukar lyssna på Steve Bannons Podcast och jag får intrycket av att de hela tiden skjuter upp de stora bevis som skall komma. Det har framkommit många konstigheter i Arizonas audit, men man har vad jag förstått inte lyckats hitta några bevis som skulle
ändra valresultatet och håller i domstol? Jag är helt medveten om att auditarna har hela statsapparaten emot sig, men tycker ändå att det verkar tunt.
Jag vill verkligen inte nedvärdera de som undersöker valfusket och det är möjligt att det är idiotiskt av mig att jag ännu inte är övertygad om att sådant skett. Men jag känner ofta att undersökningen tar värdefull tid från att upplysa om det som är hundraprocent säkert och tillräckligt för att illegitimera Bidenregimen i väljarnas ögon om de visste om det: Fakta är att Biden är mentalt nedsatt och 100% korrupt och att hans korruption gör honom till en säkerhetsfara. Fakta är att media och BigTech gjorde det möjligt för honom att vinna valet utan att bry sig om konsekvenserna och att de därmed slog demokratin ur spel, utan att ens göra något olagligt. Detta i sig är så fruktansvärt och det är så förhållandevis lätt att bevisa med Hunters nu t o m av Politico erkända laptop. Krutet borde i varje fall läggas på det som är enklast att visa om detta enkla är tillräckligt för att visa fåren vilket förräderi som begåtts av eliten.