Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Precis så uppfattar jag fuppen också!
Sedan är det ingen ide att gå i clash med sådana där från någon antinarkotikaorganisation, de är bara ute för att stigmatisera!
Det verkar som att de nu inte bara ger sig på missbrukare, utan även psykofarma och psykvården! Sådana där sekter borde förbjudas, de förorsakar bara skada, både för enskilda och samhället!
Ja men tack, jag trodde det var jag som läste läkarnas utlåtande helt åt h-ete fel nämligen.
Men vilket jävla liv det blev här i tråden då..!!
Det jag efterfrågade var vad exakt hon knarkade för något bara..?
Dvs drar hon nycklar inne på toan, röker hon en gås framför tv:n på kvällarna etc..?
Vad jag kan läsa mig till i fup tar hon endast förskriven medicin och knappt det, hon nekar t.o.m. att få läkemedel utskrivet när hon blir tillfrågad.
Det hon vill behålla är sin sömnmedicin, Imovane, och det ser jag inget konstigt med.
Folk som inte har svåra sömnstörningar har ingen aning om vad det innebär, jag har själv inte sovit en hel natt på snart ett år, om inte mer.
Tillägger igen att jag
försvarar varken henne eller hennes handlingar, MEN när så många skriver att hon knarkar och jag själv inte kan se att det nämns i fup:en blir jag lite förvirrad, det hade väl varit en rätt väsentlig grej att ha med kan man tycka.
Vad jag i övrigt anser om ”jazztobak” (exakt när jag läser det ordet så förstår jag vilken typ av människa du är, och du behöver inte citera mig mer 😂 ) är helt oväsentligt och offtopic för tråden.