2021-10-13, 11:21
Medlem
Push i aftonbladet just nu. Vem gäller det?
2021-10-13, 11:21
Medlem
geek12s avatar
Adel
2021-10-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Adel
aha....en rappare igen i rubrik isf
2021-10-13, 11:26
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Adel

Den brittiska sångerskan? coolt
2021-10-13, 11:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Den brittiska sångerskan? coolt

Om hon hade stavats eller hetat Adel ja
2021-10-13, 11:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Adel
Tidpunkten stämmer - men inte offer och händelse.

I samband med misshandeln ska gangsterrapparen tillsammans med minst fyra andra personer ha använt knivar och träpåkar för att attackera två män.
https://twnews.se/se-news/sr-holl-mysintervju-med-gangsterrappare-nu-haktad-for-gangmisshandel

Det nu aktuella brottet där en kändis frias.
Det var i slutet av januari i år som den misstänkta misshandeln skedde i centrala Stockholm. Artisten tillbringade helgen i kvinnans lägenhet, och när han skulle lämna uppstod ett bråk som slutade med att artisten slog henne i ansiktet, enligt åtalet.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/kand-artist-misstanks-ha-slagit-kvinna-dom-i-dag/

Så stämmer verkligen det? Han skulle i så fall vid två skilda tillfällen under helt skilda omständigheter begått två misshandlar inom ett par veckor.
2021-10-13, 11:37
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L8
aha....en rappare igen i rubrik isf
En rappare? Så vad var det för 'musikinstrument' han tog med sig? Mikrofonen?
2021-10-13, 11:41
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Adel

Varför tror du det? Verkar inte stämma.
2021-10-13, 11:43
Medlem
crocodilelilos avatar
Är det inte det här fallet?
(FB) Musikproducent åtalas för misshandel av kvinnlig artist
Edit: Nej inte samma.
Senast redigerad av crocodilelilo 2021-10-13 kl. 11:55.
2021-10-13, 11:44
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Varför tror du det? Verkar inte stämma.

Han slog iaf sin flickvän i Januari i år? Han har väl åkt dit 2 gånger i år för misshandel båda gångerna i januari om jag inte minns helt tokigt nu? Han ringde väl sina grabbar, står på flashback om du söker?
2021-10-13, 13:21
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Han slog iaf sin flickvän i Januari i år? Han har väl åkt dit 2 gånger i år för misshandel båda gångerna i januari om jag inte minns helt tokigt nu? Han ringde väl sina grabbar, står på flashback om du söker?
Händelsen där rapparen adel misshandlade sin tjej utspelade sig i Husby.
Någon förbipasserande med civilkurage försökte avbryta misshandeln men då hoppade adel och hans vänner på han istället. Tror inte det brottet har gått till åtal än, vad jag vet. Det utspelade sig i vintras så åtal kanske är på gång.
Hursomhelst, jag skulle inte bli förvånad om det även denna gång är adel som har varit framme och misshandlat en kvinna, det är så han rullar, men finns det något som kan styrka det i detta fallet eller är det bara en mix-up med hans tidigare kvinnomisshandel?
2021-10-13, 17:09
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Händelsen där rapparen adel misshandlade sin tjej utspelade sig i Husby.
Någon förbipasserande med civilkurage försökte avbryta misshandeln men då hoppade adel och hans vänner på han istället. Tror inte det brottet har gått till åtal än, vad jag vet. Det utspelade sig i vintras så åtal kanske är på gång.
Hursomhelst, jag skulle inte bli förvånad om det även denna gång är adel som har varit framme och misshandlat en kvinna, det är så han rullar, men finns det något som kan styrka det i detta fallet eller är det bara en mix-up med hans tidigare kvinnomisshandel?

men enligt er här på flashback så är ju alla mörkhyade så här av naturen, så varför låser ni er till en person denna gång?

jävligt udda
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in