2021-10-11, 22:50
Medlem
Hej! Jag undrar om det finns tjejer som går med på att aldrig träffa mina vänner? Jag är inte så förtjust i att umgås med mina vänner och någon jag dejtar/ tsm. Alltså på samma gång.
Tror ni att det är möjligt att undvika detta?
Jag tycker endast om att vara med tjejen ensam och inte ha några andra med.
Hur har det varit för er på den biten? Har tjejen ställt som krav att hon vill träffa era kompisar
Citera
2021-10-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej! Jag undrar om det finns tjejer som går med på att aldrig träffa mina vänner? Jag är inte så förtjust i att umgås med mina vänner och någon jag dejtar/ tsm. Alltså på samma gång.
Hur har det varit för er på den biten? Har tjejen ställt som krav att hon vill träffa era kompisar

Hon kommer kräva att du ska träffa hennes sociala krets. Din bryr hon sig inte om.
Citera
2021-10-11, 22:59
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Hon kommer kräva att du ska träffa hennes sociala krets. Din bryr hon sig inte om.

Sad because it’s true!
Där fick du till det.
Citera
2021-10-11, 23:05
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

Nej, inte de tjejer jag har varit ihop med/är ihop med.
De tycker i princip det är "jobbigt" att träffa mina kompisar. Typ på födelsedagar och "viktiga" kompisträffar ställer de givetvis upp. Men lite motvilligt. De tycker alltid det är skönt när "det är över".

Du behöver inte oroa dig. De flesta tjejer vill ha en för sig själva!
Citera
2021-10-11, 23:05
Medlem
Citat:

Ja det funkar, det är HENNES vänner och DINA vänner, viktigt att separera faktiskt. Tycker jag. Det funkar jättebra för mig, samtidigt skall man ju kunna umgås ifall tillfället kräver det.

Lättsamt kortspel och annat skoj.
Citera
2021-10-11, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nej, inte de tjejer jag har varit ihop med/är ihop med.
De tycker i princip det är "jobbigt" att träffa mina kompisar. Typ på födelsedagar och "viktiga" kompisträffar ställer de givetvis upp. Men lite motvilligt. De tycker alltid det är skönt när "det är över".

Du behöver inte oroa dig. De flesta tjejer vill ha en för sig själva!
Om jag får vara lite konspiratorisk så finns det en betydande risk att anledningen till att det inte blir några problem är för att du är helt ok med att hon träffar dem. Om du hade sagt att du inte vill att hon träffar dem hade det låtit annorlunda.

Iof hade jag nog reagerat lite likadant själv. Självfallet fattar jag att tjejen vill vara ensam med sina kompisar ibland, och det vill jag också. Men om hon hade velat ha två helt separata liv hade jag tyckt att det hade varit märkligt.
Citera
2021-10-11, 23:20
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Om jag får vara lite konspiratorisk så finns det en betydande risk att anledningen till att det inte blir några problem är för att du är helt ok med att hon träffar dem. Om du hade sagt att du inte vill att hon träffar dem hade det låtit annorlunda.

Iof hade jag nog reagerat lite likadant själv. Självfallet fattar jag att tjejen vill vara ensam med sina kompisar ibland, och det vill jag också. Men om hon hade velat ha två helt separata liv hade jag tyckt att det hade varit märkligt.

Ja, i den meningen att TS vill ha "helt separata liv" håller jag med dig!
-Låter jäkla knepigt att ha "separata liv" mellan kompisarna och tjejen. Om inte annat, kommer hon (felaktigt?) kanske tro att man har en "annan vid sidan av". Sånt funkar inte i längden. Inte kort heller.

Tänkte snarare vid mitt svar att tjejen inte behöver "umgås" med ens kompisar så att säga "varje gång".
Typ så jag menade.
Citera
2021-10-11, 23:27
Medlem
Cinns avatar
Beror väl på om det menas att hon inte ens gpr se vad du har för vänner. Och vilken typ av tjej du dejtar.

Överlag är det bara sunt att ha egna intressen och inte göra allt tillsammans när man är ett par. Men att ha helt separata liv mellan vänner och förhållande är väl inte det vanligaste. Oftast brukar man ju hälsa på partnerns kompisar i söka fall en gång även om man nödvändigtvis inte umgås med dem.
Citera
2021-10-11, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Sad because it’s true!
Där fick du till det.

Exakt så är det.
Citera
2021-10-11, 23:41
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Jag låter tjejen bara träffa mina ovänner.
Citera
2021-10-15, 11:54
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Jag har en polare,som man inte i vilka situationer (läs,när det finns andra runt omkring) som helst,sätter på högtalarfunktionen när han ringer...

Är dina vänner så?

Är det DU som är "han"?
(Med dina polare)

Är du typ samma snubbe med polarna,som med henne,då är det väl inga bekymmer?

Eller är polarna "djur" som skulle skrika "vill du knulla?" Och dra fram ballarna direkt dom ser henne?😄
Citera
2021-10-15, 13:30
Medlem
Jag är med mina kompisar själv och då vill jag helst inte ha med mig någon tjej. Sedan brukar de ofta tvinga en att träffa deras vänner.
Senast redigerad av Arsed 2021-10-15 kl. 13:32.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in