2021-10-11, 09:53
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Det intressanta i den historien tyckte jag var att ni väntade en kvart och lite till förmodar jag innan ni gick och öppnade åt eran kusins förmodade framkomst. Vad var anledningen till det?
Om du vill veta den osminkade sanningen: Vi var lata...alla väntade på att någon annan skulle gå upp först
Citera
2021-10-11, 09:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Hur kan vuxna människor tro på att vi regelbundet besöks av utomjordingar?

Same shit.

Jag undrar fortf om Trumpen vet något vi inte vet?

™America will lead in space again.”
Citera
2021-10-11, 09:56
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Om du vill veta den osminkade sanningen: Vi var lata...alla väntade på att någon annan skulle gå upp först
Låter logiskt. Men en kvart är ändå lång tid att knacka. Jag skulle börja ropa efter trettio sekunder och börja knacka på fönster.
Citera
2021-10-11, 09:57
Avstängd
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag undrar fortf om Trumpen vet något vi inte vet?

™America will lead in space again.”

Ärligt talat så tror jag Trumpen vet mindre än vi vet
Citera
2021-10-11, 10:04
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Låter logiskt. Men en kvart är ändå lång tid att knacka. Jag skulle börja ropa efter trettio sekunder och börja knacka på fönster.
Jo, det är så vi också har tänkt...därför kom vi fram till att det måste vara något övernaturligt. Men som jag också skrev så KAN det ju vara en granne som i vaket tillstånd eller gått i sömnen stått där och knackat...

Jag kan i varje fall säga EN sak. Det var fan ingen hackspett som vissa har tolkat det som. Det var ordentliga robusta knackningar som gränsar till våld
Citera
2021-10-11, 10:06
Medlem
Programmet det okända tar ju upp många och väldigt tydliga fall av spökaktiviteter. Många vanliga människor som delar med sig av sin erfarenhet och oftast är det platsbundna spöken som inte vill gå över till andra sidan.

Så problemet är ju inte att det går att bevisa att spöken finns utan samhällets ovilja att acceptera det på en högre politisk nivå. Då skulle vi ha spökjägare som rensade bort dessa gamla energier så att det blev en bättre stämning i samhället.
Citera
2021-10-11, 10:06
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Jo, det är så vi också har tänkt...därför kom vi fram till att det måste vara något övernaturligt. Men som jag också skrev så KAN det ju vara en granne som i vaket tillstånd eller gått i sömnen stått där och knackat...

Jag kan i varje fall säga EN sak. Det var fan ingen hackspett som vissa har tolkat det som. Det var ordentliga robusta knackningar som gränsar till våld

Blev du rädd?

Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Programmet det okända tar ju upp många och väldigt tydliga fall av spökaktiviteter. Många vanliga människor som delar med sig av sin erfarenhet och oftast är det platsbundna spöken som inte vill gå över till andra sidan.

Så problemet är ju inte att det går att bevisa att spöken finns utan samhällets ovilja att acceptera det på en högre politisk nivå. Då skulle vi ha spökjägare som rensade bort dessa gamla energier så att det blev en bättre stämning i samhället.

Nej det skulle leda till bevis för Guds existens, oacceptabelt enligt motståndare sidan.
Citera
2021-10-11, 10:07
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:

Det är väl de gångerna man önskat att man hade haft övervakningskamera mot dörren.
Citera
2021-10-11, 10:08
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Blev du rädd?
njae...faktiskt inte så mycket. Vi var mest förvånade. Familjen var ju också samlad så vi kände väl en viss trygghet hos varandra
Citera
2021-10-11, 10:09
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Det är väl de gångerna man önskat att man hade haft övervakningskamera mot dörren.
Jo...det FINNS väl faktiskt övervakningskameror som har fångat sådant. Oftast syns en mörk diffus figur. Problemet är att det KAN vara en person i regnrock eller liknande..
Citera
2021-10-11, 10:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Ärligt talat så tror jag Trumpen vet mindre än vi vet

Off topic
Nu gled VII n på ufo frågan men tror du vi är the one and only i universum?
Så fort det handlar om ufon så blir det shh 🤫 top secret.
Iofs.. Tänk vilket kaos det skulle bli om det läckte ut. Om det skulle visa sig att vi inte är ensamma.
Citera
2021-10-11, 10:11
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Off topic
Nu gled viin på ufo frågan men tror du vi är the one and only i universum?
Så fort det handlar om ufon så blir det shh 🤫 top secret.
Iofs.. Tänk vilket kaos det skulle bli om det läckte ut. Om det skulle visa sig att vi inte är ensamma.

Släpp det där ämnet, allt "utomjordiskt" vandrar mitt bland människan i hemligheten.

Vet du inte att Gud skapade alla efter sin egen avbild?
Med andra ord kan du inte se skillnad på oss och vanligt folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in