Självklart är det möjligt att se sådana saker, att ens påstå något annat visar bara på (oerhört) bristande kunskap eller allmän, närmast patologisk trångsynthet.
Sen är det ju inte alls säkert att det de ser faktiskt existerar i den objektiva verkligheten, troligtvis inte. Men fråga vilken psykolog eller psykiatriker som helst och de kommer alla instämma i samma rungande svar, ja det är möjligt att se sådana saker och ja det är inget ovanligt.
Sen är det för mig inte särskilt förnuftigt att totalt avfärda att det skulle kunna bero på något annat heller, lagg i space-time eller vadsomhelst. Men jag utgår naturligtvis inte ifrån att det är så. Man får givetvis utgå ifrån det vi vet även om man nu kan spekulera. Jag är dock uppenbarligen av den mer öppensinnade sorten i jämförelse med ts som verkar vara utav den tröttsamma typen "har JAG inte sett det själv så är det bara lögner", och när han/hon faktiskt gör det, så kommer denne bemötas med exakt samma reaktion från andra grugghjärnade individer i omgivningen, "fan vad du ljuger"..